|
کدخبر: 223798

پشت پرده مخالفت رئیس جمهور با افزایش قیمت خودرو

سخنگوی قوه قضاییه گفت: یکی از دلایل اقدام آقای رئیسی درباره جلوگیری از افزایش قیمت خودرو صرف نظر از درستی یا نادرستی آن، همین بود که باید این امر با اطلاع‌رسانی به مردم انجام شود و مردم شوکه نشوند.

خودرو پشت پرده مخالفت رئیس جمهور با افزایش قیمت خودرو

بهادری جهرمی با اشاره به بی‌اثرسازی تحریم‌ها، گفت: این امر دو فایده را حاصل می‌کند که الان حاصل شده است. اولاً شیوه‌های دورزدن تحریم‌ها پیدا می‌شود و می‌توان منابع ارزی را برای پوشش‌دادن منابع مورد نیاز برای مثلاً تامین واکسن را حاصل کرد.

سخنگوی دولت افزود: در ثانی در پی ثبات اقتصادی حاصل از این امر یا حل مسائل پایه و اساسی مثل واکسن کرونا و تامین کالاهای اساسی، قدرت چانه‌زنی پشت میز مذاکره افزایش پیدا می‌کند. طبیعتاً اقتدار پشت میز مذاکره هم افزایش می‌یابد.

بهادری جهرمی همچنین با اشاره به علت افزایش ناگهانی قیمت خودرو و دستور رئیس‌جمهوری برای جلوگیری از آن، اظهار کرد: اساسا خودرو موضوع ستاد هماهنگی اقتصادی نبوده است. خودرو مطابق قانون باید ستاد تنظیم بازار نسبت آن هماهنگی می‌داشت که نهادی قانونی است.

وی تاکید کرد: یکی از دلایل اقدام آقای رئیسی درباره جلوگیری از افزایش قیمت خودرو صرف نظر از درستی یا نادرستی آن، همین بود که باید این امر با اطلاع‌رسانی به مردم انجام شود و مردم شوکه نشوند. مقدماتش فراهم شود تا مردم مطلع شوند که قرار است قیمت افزایش پیدا کند.

 

منبع: ايسنا
  • محمدحسین ارسالی در

    چیه ما رو گول میزنید یا خودتون رو ؟ یعنی چی اطلاع رسانی ؟ پارسال با هزار بدبختی یه کوئیک اسم نوشتم چندبار افزایش قیمت دا دن چه خبره بخدا . چطوری بقیه اش رو جور ک نم مگه حقوق من چندافزایش یافته . خواهشا تا عید گران نکنید

  • ناشناس ارسالی در

    عالي بود اين تصميم الان ديگه ماشينم نميد ن

  • ناشناس ارسالی در

    آهای خدااااااا افزایش سالانه حقوق ما ۷۲۰ ۰ افزایش ایران خودرو و سایپا ۲۰ تا ۵۰ می لیون چیزای دیگم که سر به فلک کشیده یا مس تید یا نمیفهمید کارمند چی میکشه من حرفی ندارم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها