|
کدخبر: 220980

قیمت خودروهای پرتیراژ سایپا در بازار + جدول

هرچند دلار امروز در۷ آذر ۱۴۰۰ هم روندی صعودی داشت، اما ارزیابی خودرو نشان از آن دارد که سایپایی ها از افزایش قیمت خسته شده اند و امروز بدون تغییر در بازار عرضه قیمت گذاری شدند.

ترمز رشد قیمت خودرو در بازار در حالی کشیده شد که امروز دلار افزایش ۱۰۰ تومانی نسبت به روز گذشته داشت و این روند موجب شده بود تا این تصور به وجود آید که با روند شاهد افزایش قیمت در بازار خودرو خواهیم بود. اما رصد بازار خودرو نشان داد که بازار خودرو از افزایش قیمت خسته شده و فعلا دست از افزایش کشیده است.

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲» و «ساینا» اشاره کرد.

با توجه به ارزیابی بازار خودرو می توان گفت امروز خانواده کوییک بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند و به این طریق «کوییکR» امروز در بازار با قیمت ۱۹۱ میلیون تومانی و «کوییک معمولی» هم بدون تغییر ۱۸۹میلیون تومان قیمت گذاری شد. ثبات قیمت به «ساینا» نیز رسید و این خودرو امرو در بازار ۱۸۴ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر ارزیابی های صورت گرفته نشان دهنده آن است که «تیبا صندوقدار» و «تییا ۲ معمولی» امروز بدون تغییر در بازار عرضه شدند و قیمت آنها به ترتیب به ۱۶۹ و ۱۸۰ میلیون تومان رسید.

رصد بازار خودرو همچنین نشان دهنده آن است که قیمت «شاهین» هم امروز تغییر قیمت نداشت و در بازار ۳۴۳ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

سایپا+7

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها