|
کدخبر: 218048

توقف تولید ارزان ترین خودروهای بازار/جایگزین تیبا و ساینا مشخص شد

سید جواد سلیمانی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: به زودی خودروی اطلس به عنوان جایگزین تیبا و ساینا، وارد بازار می‌شود.

خودرو توقف تولید ارزان ترین خودروهای بازار/جایگزین تیبا و ساینا مشخص شد

 سید جواد سلیمانی در همایش تجلیل از نمایندگی‌های برتر سایپا افزود: گروه خودروسازی سایپا در سه سال آینده ۹ محصول جدید تولید خواهد کرد که تمام مراحل طراحی، تولید و ساخت قطعات آن در داخل کشور انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: به زودی خودرو‌های جدید آریا وشاهین اتوماتیک به تولید انبوه خواهد رسید و کراس اوور آریا و هاچ بک اطلس این مجموعه وارد بازار خواهد شد.

سلیمانی افزود: عرضه و توسعه محصول جدید در شرایط تحریم به خصوص اوایل تحریم بسیار سخت و دشوار بود، اما خوشبختانه تولید خودروی شاهین نشان داد که این مجموعه و صنعت قطعه سازی به حدی از بلوغ رسیده است که می‌تواند در مسیر خوداتکایی گام بردارد.

وی افزود: به واسطه تحریم‌های ظالمانه و سختی که به کشورمان تحمیل شد، شرکای خارجی ایران را ترک کردند و تعهدات باقیمانده موجب نارضایتی مردم شد و صنعت خودروسازی با چالش‌هایی مواجه گردید.

سلیمانی گفت: مشکلات صنعت خودرو با همکاری مهندسان ایرانی، شرکت‌های قطعه‌سازی داخلی و کارگران خطوط تولید به حداقل رسید و باید به سمتی حرکت کنیم که ضمن افزایش تولید و ارتقاء کیفیت خودرو، بیش از گذشته رضایت مشتریان را به دست آوریم.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا درباره برنامه آتی این مجموعه و جبران مشکلات گذشته، گفت: وظیفه ما این است که محصولات جدید، با کیفیت و با فناوری بالاتر تولید و عرضه کنیم و از نمایندگی‌های رسمی مجموعه سایپا می‌خواهیم که در این مسیر همکاری و همراهی کنند تا بهترین خدمات را به مشتریان ارایه کنیم.

سلیمانی درباره خودروی شاهین که از زمستان سال ۹۹ وارد بازار خودرو شده است، افزود: یکی از موضوعاتی که همواره در طراحی و تولید این خودرو مورد تاکید قرار گرفت، استحکام و ایمنی آن بود، باید به گونه‌ای عمل کنیم که مردم و مشتریان وفادار ما بدانند که محصولات کیفی در این مجموعه تولید می‌شود.

وی افزود: گروه خودروسازی سایپا در سه سال آینده، ۹ محصول جدید خواهد داشت، این محصولات با فناوری‌های روز خواهد بود.

 

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
  • ناشناس ارسالی در

    سه سال آینده ..

  • مصطفی ارسالی در

    جالبه که خودروهای پرطرفدار از خط تولید خ ارج میشن. قیمتشون هم توبازار چن برار میش ه

  • امیر ارسالی در

    سلیمانی در مورد اطلس وتولیدات دیگر هم همان بلایی را میاورد سر مردم که در تولید شاهین اورد قیمت داد ۱۶۰تومن بعد موقع تحویل کرد ۲۹۰ تومن یادتونه این سلیمانی هم کاری میکنه نتونین حتی دیگه تیبا وساینا سوار بشین حالا ببینید اگر مردانگی وغیرت داشته باشه خودش به قهرمان ملت تبدیل میکنه واطلس وتولیدات جدید را با قیمت ساینا وتیبا میده زرق وبرق شو سروسامان دادن جوگیر نشن فکر کنن بوگاتی زدن

  • اکبر ارسالی در

    الان حدود دوماهی است که برای خودرو کوییک اس تکمیل وجه کردم یک سال سه ماه تونوبت بودماز اول 99 الان هم که الی ماشاءالله بازهم تونوبتیم اول خودروهای مشتریان را تحویل بدهید بعداً ازت تحولات صحبت کنید

  • اسماعیل حیدری ارسالی در

    خودروی ما تحویل مهر ۱۴۰۰ هست کیتحویل مید ید

  • حمید ارسالی در

    چه فرقی می کنه برا آقایان مانند ضرب المث ل قدیمی خر همان خر است فقط جلش عضو شد ه ماشین بی کیفیت وگران همان است کارگری با ۴ میلیون حقوق کجا می تواند صاحب ماشین شو د

  • امید ارسالی در

    دوتا مه شکن و یه نوار رنگی دور تیبا کشیدن و اسم جدید براش میزارن کوییک....متاسفم برای خودروسازان داخلی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها