|
کدخبر: 217991

اخرین قیمت محصولات سایپا در بازار +‌جدول

رصد بازار خودروهای سایپا نشان دهنده آن است که امروز ۲۶ آبان ۱۴۰۰ همزمان با توقف قیمت دلار، محصولات سایپا در بازار افت ۱ تا ۲ میلیون تومانی را تجربه کردند.

 ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز برخی از محصولات سایپا افت قیمت در بازار داشته اند برخی دیگر بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شده اند.

علاوه بر قیمت دلار که بازار خودرو را کاهشی کرد به گفته فعالان بازار خودرو از هفته گذشته و خبر اجرای طرح فک رهن اسناد خودروهای فاکتور شده نیز بر نزولی شدن قیمت خودرو در بازار اثرگذار بوده است.

استپ قیمت خودرو در بازار امروز همزمان شد با نزولی شدن قیمت دلار در بازار؛ روندی که بیانگر آن است که هرچند عوامل همانند عرضه می تواند بازار خودرو را تحت تاثیر قرار دهد، اما دلار همچنان عامل اصلی اثرگذار در بازار محسوب می شود.

با توجه به ارزیابی بازار خودرو می توان گفت امروز و از میان محصولات سایپا «تیبا ۲ معمولی» در بازار افت دو میلیونی و «ساینا» نیز با افت یک میلیون تومانی در بازار عرضه شدند.

وضعیت محصولات سایپا در بازار

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲» و «ساینا» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان محصولات سایپا امروز «تیبا ۲ معمولی» امروز با افت ۲ میلیونی تومانی و با قیمت ۱۷۶ میلیون تومان در بازار عرضه شد. اما «تیبا صندوقدار» امروز تغییر قیمت نداشت و در بازار با قیمت ۱۶۵ میلیون عرضه شد.

«ساینا» هم امروز افت یک میلیون تومانی در بازار داشت و با قیمت و ۱۸۰ میلیون تومان قیمت خورد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که قیمت «شاهین» هم که هفته گذشته افزایش پی در پی داشته امروز بدون تغییر و با قیمت ۳۴۲ میلیون تومان در بازار عرضه شد.

اما با توجه به رصد بازار خودرو می توان گفت «کوییک معمولی» امروز تغییر قیمت نداشت و با قیمت ۱۸۰ میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد. «کوییکR» هم امروز بدون تغییر و با قیمت ۱۸۶ میلیون در بازار عرضه شد.

 

قیمت- خودرو

 

منبع: اقتصادنیوز

ارسال نظر