|
کدخبر: 214144

خبر جنجالی برای دلالان خودرو

اظهارات متعدد مسئولان و مرتبطین به صنعت خودروسازی درآشفته بازاری که در ماه‌های اخیر برای صنعت خودرو ایجاد شده نقش بسزایی داشته است.

 در روزهای اخیر رئیس سازمان بورس نیز به جمع فوق پیوسته و سمت سخنگویی صنعت خودرو را به عهده گرفته‌است. مجید عشقی در اظهارات اخیرش از افزایش قیمت کارخانه‌ای خودروهای داخلی خبر داده و بدون توجه به اینکه همین یک جمله به گرانی قیمت خودرو دربازار آزاد دامن می‌زند و باعث فعال‌تر شدن دلالان می‌شود.

کاهش قیمت مرغ منجمد

در جلسه ستاد تنظیم بازار که وزرای جهاد کشاورزی، صمت، ارتباطات و فناوری اطلاعات و راه و شهرسازی و همچنین نمایندگان دستگاه‌های مختلف حضور داشتند مقرر شد، مرغ منجمد از کیلویی ۲۵‌هزار تومان، با قیمت مصوب کیلویی ۲۰‌هزار تومان در میادین میوه و تره بار در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.

 

منبع: روزنامه جوان
  • وطن ارسالی در

    جناب رئیسی باید با مسئولان خاطی که با تص میمات غلط در جهت افزایش درآمد دولت و تصم یمات یک طرفه جیب ملت را به تاراج می برند برخورد نماید.
    هدف از تشکیل دولت رفاه ملت می باشد که متأسفانه در کشورمان چنین چیزی به چشم نمی خورد و تورم و گرانی شده یک عُرف برای دولت های جدید . سوال ا ینجاست آیا قرار نیست ملت روی آرامش ببینن د ؟؟؟؟
    جنگ / تحریم و ... را می شود تحمل کرد امــــــــــا
    بی لیاقت ی ، فساد و تصمیمات غلط مدیران را نــــــ ــه %

ارسال نظر