|
کدخبر: 211252

پراید ۵۰۰ میلیونی در راه است؟

روزنامه آفتاب یزد با اشاره به اظهارات وزیر اقتصاد که خواستار حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی شده است گمانه هایی را درباره قیمت کالاها مطرح کرده است.

خودرو پراید ۵۰۰ میلیونی در راه است؟

این روزنامه با اشاره به اظهارات وزیر اقتصاد که خواستار حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی شده است، نوشت:

نباید خود را به غفلت زد، اقتصادی که وابسته به نفت است و زیر فشار سنگین تحریم، اگر قرار باشد همه‌ی کالا‌ها و خدمات را با همان ارز رایج بازار که همچنان حوالی ۲۷ هزار تومان پرسه می‌زند تهیه و تامین کرد آن وقت پرایدِ ۵۰۰ میلیون تومانی و برنج ۱۰۰هزارتومانی و دلار ۸۰ هزارتومانی؛ دمِ دست‌ترین رخداد‌هایی است که می‌توان به چشم دید.

پس لطفاً به گونه‌ای سخن نگویید که دولت‌های قبل می‌توانسته‌اند و انجام نداده‌اند و شما این امر بر زمین مانده را می‌خواهید به انجام برسانید، عالم‌تر از شما معتقد است نه می‌توانید نه دست به چنین اقدامی بزنید اصلا بگذارید خیال‌تان را راحت کنم مافیای اقتصادی به دنبال حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی است. حالا به قول آن کشاورز طبسی: خود دانید و مملکت تان!

منبع: روزنامه آفتاب یزد
  • ناشناس ارسالی در

    عجب اوضاعیه خخخخ مملکت آ خا ندی نتیجش هم ینه سیاست گذار باید رییس بشه نه پا ممبری

  • ناشناس ارسالی در

    ما که تاثیر ارز ۴۲۰۰ تومنی رو ندیدیم؛ نس بت به اون زمان که ارز ۵۰۰۰ تومن بود؛ کال اهای اساسی و غیر اساسی چه داخلی چه خارجی ؛ ده برابر شده! به نظر من دولت به جای یارانه ۴۵۰۰۰ تومی؛ نفری ده دلار ۴۲۰۰ بده ؛ بعد مردم میبرن تو بازار آزاد میفروشند ؛ نتیجه اش واسه مردم ملموس میشه و دلار ب ه زیر ۱۵ تومن سقوط می‌کنه!!

  • ناشناس ارسالی در

    چه چیزی با ارز ۴۲۰۰ وارد شده ؛ بگید تا ب دونیم؟! که اگه بخواد حذف شده بد بخت بشیم ! همین الان هم همه چیز با دلار سی تومنی حساب میشه

  • علی ارسالی در

    تقاضای که مردم مدام به تاخیر می اندازند روز به روز انباشته می شود تاحدی مردم تحمل می کنند ولی از حد بگذرد دلار را به 100000تومان افزایش می دهد

ارسال نظر