|
کدخبر: 209387

وضعیت قیمت محصولات سایپا در بازار + جدول

رصد بازار خودروهای سایپا نشان دهنده آن است که امروز ۳ خودرو سایپا نوسان اندک رو به بالای قیمتی در بازار داشتند.

روند رو به رشد هر چند اندک در حالی برای برخی از خودروهای سایپایی امروز  رقم خورد که دلار امروز نوسان اندک رو به پایین به خود گرفته بود. با این شرایط می توان گفت تغییر پی در پی قیمت دلار موجب شده تا بازار خودرو به نوسان های اندک قیمتی دلار واکنش چندانی از خود نشان ندهد.

نکته بعدی این است که بازار خودرو در حالی با گام های لرزان روند رو به رشد به خود گرفته که به گفته فعالان بازار خودرو در حال حاضر عرضه و تقاضا در بازار بسیار اندک است و خرید و فروش چندانی در بازار صورت نمی گیرد با این حال برخی از خودروها روند صعودی دارند و برخی دیگر شکل ثبات به خود گرفته اند.

که این امر نشان از دارد که برخی از خودرو در انتظار خبرها و یا اتفاقات جدید در بازار به انتظار نشسته اند. در این خصوص می توان به طرح ساماندهی صنعت خودرو اشاره کرد، هرچند تصور می شد این طرح امروز در مجلس به پیچ آخر برسد، اما این طرح نتوانست در کمیسیون صنایع مجلس به جمع بندی برسد  به همین دلیل تا اطلاع ثانوی تکلیف این طرح نیز مشخص نخواهد بود.   

وضعیت محصولات سایپا در بازار

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییک R »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲» و «ساینا» اشاره کرد.

براساس ارزیابی صورت گرفته امروز «تیبا ۲» معمولی و«تیبا صندقدار» در بازار رشد ۱ میلیونی را تجربه کردند و رشد قیمت «ساینا» نیز در بازار به ۵۰۰ هزار تومان رسید. با این شرایط «تیبا ۲» معمولی و «تیبا صندقدار» به ترتیب با قیمت ۱۵۹ و ۱۴۸ میلیون تومان در بازار عرضه شدند و قیمت «ساینا» هم با رشد ۵۰۰ هزار تومانی در بازار به ۱۵۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.

از سوی دیگر امروز «شاهین»، «کوییک معمولی» و «کوییک R» بدون تغییر در بازار عرضه شدند. «شاهین» امروز با قیمت ۳۲۹ میلیون تومان قیمت گذاری شد. «کوییک معمولی» و «کوییک R» نیز بدون تغییر در بازار به ترتیب به ۱۷۲ و ۱۷۳ میلیون تومان قیمت خوردند.
 

قیمت-سایپا

 

منبع: اقتصادنیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها