|
کدخبر: 208429

این خودرو ۲۷ میلیارد تومان قیمت دارد + تصاویر

نیازی به گفتن نیست که رولزرویس کولینان قیمت بالایی دارد. این خودرو حدود نیم میلیون دلار می‌ارزد که با توجه به استانداردهای رولزرویس مشکل چندانی برای خریداران نخواهد داشت؛ اما اگر به دنبال نسخه‌ای گران‌تر از کولینان هستید می‌توانید سری به شرکت کلاسن بزنید که تقریباً ۱ میلیون دلار ( معادل ۲۷ میلیارد تومان) برای این خودرو درخواست می‌کند.

البته که با پرداخت این مبلغ چیزهای زیادی را دریافت می‌کنید. کلاسن لیست وسیعی از ویژگی‌های ایمنی را برای حفاظت ۳۶۰ درجه از این شاسی‌بلند گران‌قیمت ارائه کرده است.

کلاسن برای ایجاد حداکثر امنیت سطح حفاظت CEN ۱۰۶۳ BR۶ را برای کولینان تدارک دیده است. این خودرو دارای سیستم اورلپ منحصربه‌فرد در تمامی درب‌ها بوده و کف خودرو نیز زرهی بوده و در برابر انفجار دو نارنجک دستی DM۵۱ مقاوم است.

خودروی-رولزرویس

کلاسن از شیشه ضدگلوله چندلایه نیز استفاده کرده و محافظ بالستیک خودرو نیز شامل حفاظت از باتری و ماژول کنترل الکترونیک، لولاهای درب تقویت شده، ارتقای سیستم تعلیق و لاستیک‌های ران فلت می‌باشد.

کلاسن در کابین نیز از متریال سطح بالا استفاده کرده است. این کمپانی آلمانی بخش داخلی کولینان را بر اساس ذائقه مشتریان می‌سازد اما حداکثر تلاش را برای حفظ وضعیت استوک بدنه به کار می‌بندد.

رولز-رویس۱

حالا به بحث قیمت می‌رسیم که این شرکت کولینان زرهی را با قیمت ۸۳۳ هزار یورو یا حدود ۹۶۲ هزار دلار عرضه می‌کند. کلاسن برای تولید کولینان زرهی سه ماه را صرف خواهد کرد.

منبع: پدال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها