|
کدخبر: 207626

آخرین قیمت محصولات سایپا اعلام شد ( ۱۸ مهر )

​ بازار محصولات پرتیراژ سایپا امروز ۱۸ مهر ۱۴۰۰ برخلاف ایران خودرویی ها همسو با نرخ دلار نوسان اندک قیمت را تجربه کردند.

خودرو آخرین قیمت محصولات سایپا اعلام شد ( ۱۸ مهر )

طی روزهای اخیر نرخ دلار نوسان رو به پایین به خود گرفته بود، اما بازار خودرو بی توجه به این امر به حرکت خود ادامه داد و روند رو به بالای خود را حفظ کرد، روندی که امروز تغییر کرد و قیمت برخی از خودروهای پرتیراژهای سایپا نزولی شد.

رصد بازار نشان دهنده آن است که در میان محصولات پرتیراژ سایپا امروز ۴ خودرو با افت ۱ تا ۲ میلیون تومان در بازار عرضه شدند.

به گفته فعالان بازار خودرو انتظار برای مشخص شدن وضعیت طرح ساماندهی خودرو از یک سو و نامشخص بودن زمان آغاز دور جدید مذاکرات از سوی دیگر از جمله دلایلی است که فعالان بازار سردرگمی در بازار خودرو را به آن نسبت می دهند و بر این نکته تاکید می کنند، در کنار این عوامل نوسان دائمی نرخ دلار سردگمی بازار خودرو را به همراه داشته و موجب شده تا عرضه و تقاضا در بازار بسیار محدود صورت گیرد و خریداران و فروشندگان تمایلی به معامله از خود نشان ندهند.

وضعیت محصولات سایپا در بازار

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییک R »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲» و «ساینا» اشاره کرد.

براساس ارزیابی صورت گرفته «شاهین» امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته در بازار و با قیمت ۳۴۱ میلیون تومان عرضه شد.

از سوی دیگر ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که «کوییکR» و «کوییک معمولی» امروز افتی دو میلیون تومانی در بازار داشتند. با این شرایط «کوییکR» در بازار با قیمت ۱۷۲ میلیون تومان قیمت گذاری شد. از سوی دیگر «کوییک معمولی» در بازار ۱۷۰ میلیون تومان قیمت خورد.

اما در میان محصولات سایپا امروز «تیبا ۲» معمولی نیز افتی یک میلیونی داشت و قیمت آن به ۱۶۰ میلیون تومان رسید. اما «تیبا صندوقدار» امروز بدون تغییر و با قیمت ۱۴۷ میلیون تومان قیمت خورد. «ساینا» نیز امروز با افت یک میلیونی قیمت در بازار عرضه شد و قیمت آن به ۱۵۹ میلیون تومان رسید.

قیمت-محصولات-سایپا

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها