|
کدخبر: 206568

خرید باتری ماشین های پارس خودرو از امداد باتری و استفاده از خدمات ارسال و نصب رایگان

باتری خودرو انرژی الکتریکی لازم برای روشن شدن ماشین را در خود ذخیره  می کند و یکی از قطعات مهم در سیستم برق خودرو می باشد.  اقدامات زیادی برای محافظت و بهتر کار کردن باتری خودرو وجود دارد که در صورت رعایت کردن این نکات باتری ماشین شما بدرستی کار می کند. حالا تصور کنیم هنگام استارت زدن به خودرو متوجه مشکل باتری ماشین بشویم. قطعأ اگر بخواهیم از یک فروشگاه باتری به صورت حضوری باتری خودرو تهیه کنیم ، قطعا پروسه دشواری خواهد بود اما امداد باتری در کمترین زمان ممکن مشکل خودروی شمار را رفع کرده و باتری شما را تعویض می کنند.

در این مقاله قصد داریم تا با آشنایی از نوع باتری مصرفی به لحظ ابعاد و قالب و همچنین میزان آمپر مورد نظر در گروه خودرو سازی پارس خودرو  ، کمک کوچکی در راهنمایی شما هنگام خرید اینترنتی داشته باشیم.

قبل از اینکه ادامه مطلب را مطالعه کنید لازم است بدانید که امداد باتری استارتاپ تخصصی نصب و تعویض باتری خودرو در محل است که می‌تواند به‌ کمک شما بیاید. حمل و نصب و تعویض خودرو کاملا رایگان است و شما فقط هزینه‌ی خود باتری را پرداخت خواهید کرد و هیچ هزینه‌ی دیگری از شما دریافت نخواهد شد.

کارشناسان دوره دیده امداد باتری در هرساعت از شبانه‌روز آماده‌ی ارائه‌ی مشاوره‌ی رایگان درزمینه‌ی باتری ماشین و موارد مرتبط هستند. لیست قیمت انواع باتری ماشین را در وب‌ سایت  www.1601.co  می‌توانید مشاهده کنید. انواع برندهای ایرانی مانند صبا باتری، سپاهان باتری، برنا باتری، آذر باتری و برندهای خارجی در امداد باتری آماده‌ی عرضه به شما مشتریان عزیز است. برای تعویض باتری ماشین کافیست با شماره ۱۶۰۱ (بدون کد) تماس بگیرید تا در کمتر از یک ساعت باتری ماشین شما تعویض گردد

 خرید باتری ال 90

ال ۹۰ از محصولات شرکت پارس خودرو می باشد که باتری ۶۰ آمپر قالب L۲  به صورت فابریک روی این خودرو نصب است . این باتری فابریک که کارخانه روی ال ۹۰ نصب کرده است ، بسیار با کیفیت بوده و طول عمر طولانی روی ماشین دارد اما چون خودرو ال ۹۰ چند سال است که دیگر تولید نمی شود، این باتری های فابریک در اثر فرسوده شدن تقریبا دیگر وجود ندارند .

این خودرو از یک موتور ۱۶۰۰ سی سی با ۱۰۵ اسب بخار قدرت برخوردار است که در خودروهای کلاس B قابل توجه است. این موتور دارای ۱۶ سوپاپ با سیستم تزریق سوخت الکترونیکی است. در همین حال، دارای دنده پنج اهرمی در مدل دستی و چهار دنده ای در مدل اتوماتیک است. تندر ۹۰ دارای بدنه و شاسی قوی است که از مسافران در برابر صدمات مستقیم در تصادفات سنگین محافظت می کند.صندوق عقب خودرو برای سفرهای طولانی مدت برای هر خانواده ایده آل است. کلیه مراحل ساخت بدنه، رنگ، مونتاژ و مراحل نهایی در یک خط تولید در پارس  خودرو انجام می شود.سطح بالای کیفیت خط تولید اتوماتیک ال۹۰ در پارس خودرو که یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین شرکت های خودرو سازی در خاورمیانه است معمولاً بازدیدکنندگان را با شگفتی زیادی همراه می کند.

باتری ال نود - امداد باتری

خرید باتری ساندرو

داچیا ساندرو بر روی پلت فرم لوگان (ال۹۰) ساخته شده است. این خودرو با برند رنو در ایران عرضه می شود و فروش خوب تندر۹۰ از سال ۱۳۸۶ تا عرضه ی رنو ساندرو، مسیر را برای موفقیت این خودرو در بازار بسیار هموار کرد. پارس خودرو، که زیر مجموعه سایپا محسوب می شود این محصول را مونتاژ و عرضه کرد تا سال ۹۸ که با پیدایش تحریم های خودروسازی تولید این خودرو متوقف شد. رنو ساندرو در ۲ تیپ معمولی و استپ وی عرضه شد که این ۲ تیپ تفاوت فنی با یکدیگر ندارند. ساندرو همچنین در ۲ مدل دنده ای و اتوماتیک عرضه می شود. باتری فابریکی آن ۶۰ آمپر و قالب L۲می باشد. در این نوع خودرو نیز می توان در صورت مصرف بالای برق خودرو از باتری های با قالب L۳ با آمپر ۶۶ یا ۷۴ که هر دو دارای قالب یکسان می باشد استفاده نمود.

امداد باتری - باتری ساندرو

خرید باتری کولیوس

رنو رده بالای خود را با یک شاسی بلند جدید D-segment ، KOLEOS جدید، تکمیل می کند. این خودرو دارای موضع قدرتمندی است که آن را از رقبای SUV خود در بخش D متمایز می کند و فضای داخلی شیک و راحتی را فراهم می کند که دارای اتاق رکورد برای مسافران است. KOLEOS جدید همچنین توانایی همه جانبه را ارائه می دهد در حالی که سواری و هندلینگ و ثبات عالی را تضمین می کند. این خودرو با جذابیت جهانی طراحی و مهندسی شده است تا در تقویت رشد بین المللی رنو نقش داشته باشد، از جمله چین که رنو در اوایل امسال کارخانه ای در ووهان افتتاح کرد. مدل جدید نقش مهمی در حمله محصولات رنو ایفا می کند که با معرفی ۱۰ خودروی جدید در سراسر جهان یک سال رکوردشکن بوده است.باتری مناسب ماشین کولیوس نیو فیس که کولیوس جدید هستند، باتری ۷۰ آمپر در قالب پایه بلند D۲۶ است اما باتری رنو کولیوس قدیمی، باتری ۶۰ آمپر پایه کوتاه در قالب L۲ است.

امداد باتری - باتری کولیوس

خرید باتری برلیانس

یکی از انواع خودروهای تولیدی شرکت پارس خودرو خودروی برلیانس می باشد که باتری که به صورت فابریکی ۶۰ آمپر با قالب L۲ بر روی آن نصب می گردد.

شرکت امداد باتری در هر زمان از شبانه روز آمادگی دارد تا تنها با یک تماس باتری مورد نظر شما را به محل مورد نظر برساند. فقط کافیست یک تماس با تلفن ۱۶۰۱ با تلفن ثابت یا تلفن همراه داشتبه باشید تا کمتر از 1 ساعت نکنسین های ما در محل شما حاضر و باتری فرسوده شما را تعویض نمایند.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها