|
کدخبر: 204888

محصول جدید غول خودروسازی لو رفت + تصاویر

تصاویر لو رفته جدید از مدل بعدی هوندا CR-V حکایت از خوش‌ساخت‌تر شدن شکل‌ و شمایل آن نسبت به مدل فعلی دارد.

 هوندا خودروسازی ژاپنی که جدیدا اقدام به تولید خودرویی شاسی بلند کرده است که بسیار مطلوب و شیک به نظر می رسد. هوندا HR-V ۲۰۲۳ این شاسی بلند جدید با طراحی مجدد اکنون بسیار زیبا به نظر می رسد.

این خودرو که برگرفته از نسل قبلی است، بسیار کاربردی بوده و در عین حال امکانات زیادی را ارائه می دهد. این شاسی بلند اکنون قرار است با خودروهایی چون هیوندای کنا، کیا سلتوس و مزدا CX-۳۰ رقابت کند و جذابیتی همچون این خودروها دارد.

 آنطور که مشخص است مطمئناً قوای محرکه چهار سیلندر انتخابی HR-V همانند قبل باقی خواهد ماند، اما هنوز مطمئن نیستیم که از نوع توربوشارژر یا تنفس طبیعی خواهد بود. اکنون به نظر می‌رسد یک کابین مدرن با فناوری به روز، بخشی از طراحی مجدد باشد.

خودرو- هوندا

 

این خودرو را می توان کوچکترین کراس اوور هوندا برای سال ۲۰۲۳ دانست که به طور کامل طراحی می‌شود و انتظار می‌رود قبل از پایان سال ۲۰۲۲ برای اولین بار معرفی شود. قیمت ۲۰۲۳ HR-V نباید بیش از اندازه فعلی افزایش یابد و انتظار داریم که این تریم بهترین ترکیب ویژگی‌ها را نسبت به قیمت ارائه دهد.

در اروپا، HR-V از یک پیشرانه هیبریدی استفاده می‌کند که از خودرو‌های هیبریدی Insight و آکورد برگرفته شده است، اما این شرکت اعلام نکرده است که وقتی در آمریکای شمالی به فروش می‌رسد، چه موتوری در زیر کاپوت  آن قرار خواهد گرفت.

به احتمال زیاد هوندا در نسل بعدی HR-V قوای محرکه قوی تری را ارائه می دهد که می‌تواند در قالب یک موتور چهار سیلندر ۲.۰ لیتری ۱۵۸ اسب بخاری باشد. HR-V با این نسل جدید از طراحی داخلی مدرن تری استفاده خواهد کرد و به وضوح از سیویک ۲۰۲۲ تازه طراحی شده الهام گرفته است.

خودرو -هوندا

این خودرو جدید و مینیمالیستی هم کلاسیک و هم جذاب به نظر می‌رسد،  HR-V جدید دارای یک صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی مستقل نیز خواهد بود.

-۲خودرو -هوندا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها