|
کدخبر: 200023

قیمت روز محصولات ایران خودرو اعلام شد + جدول

ارزیابی بازار پرتیراژهای ایران خودرو نشان دهنده آن است که امروز با وجود آنکه دلار افت قیمت نزدیک به ۲۰۰ تومانی در بازار داشت، اما ایران خودرویی ها بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند.

به گفته فعالان بازار خودرو یکی از عواملی که شاید به توان ایجاد ثبات در بازار پرتیراژهای ایران خودرو را به آن نسبت داد به تکمیل بخشی از خودروهای ناقص این شرکت باز می گردد، خودروهای که به گفته فعالان بازار خودرو در صورت ورود آنها به بازار شاهد ایجاد اصلاح قیمت در بازار خودرو خواهیم بود.

یکی دیگر از دلایلی که موجب شد تا قیمت در بازار خودرو امروز اسپ کند به طرح ساماندهی بازار خودرو باز می گردد. این طرح قرار بود امروز در مجلس ارزیابی شود، اما به رای گذاشتن این طرح در مجلس سرانجام پیدا نکرد تا بازار خودرو همچنان بلاتکلیف باشد. به گفته فعالان بازار خودرو در حال حاضر خریداران و فروشندگان دست از خرید کشیده اند در حال حاضر با بازار بدون تقاضا است.

وضعیت محصولات ایران خودرو در بازار

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، « پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار» ، «سمند LX »، «سمند LX با موتورEF۷ » و « سمند سورن پلاس » اشاره کرد.

در میان پرتیراژهای ایران خودرو امروز « پژو ۲۰۶ تیپ ۵» رشد یک میلیونی قیمت داشتند و به این طریق « پژو ۲۰۶ تیپ ۵» به۳۰۰ میلیون تومانی شدن نزدیک شد، با این شرایط می توان گفت قیمت « پژو ۲۰۶ تیپ ۵» امروز با افزایش یک میلیونی به ۲۹۲ میلیون رسید.

براساس ارزیابی بازار توجه به رصد بازار خودرو می توان گفت سایر محصولات پرتیراژ ایران خودرو امروز تغییر نداشتند و «پژو ۲۰۶ صندوقدار» با قیمت ۲۸۳میلیون تومان و «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» نیز امروز بدون تغییر در بازار با قیمت ۲۵۱ میلیون تومان عرضه شد.

خانواده سمند هم امروز روز آرامی داشتند بطوریکه «سمند LX با موتورEF۷ » بدون تغییر در بازار ۲۶۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد و «سمندLX » هم ۲۴۲ میلیون در بازار قیمت خورد. « سمند سورن پلاس » نیز در بازار ۳۱۲ میلیونی شد.

سمند+جدول

منبع: اقتصاد نیوز
  • ناشناس ارسالی در

    دولت محترم لطفاکاری کندکه سرمنشااین دلال یهاراازبین ببرداین چه کاری است که یک نفر باقرعه کشی بایک پیامک ۱۵۰ میلیون دریک خو دروسودمی بردویک نفرمصرف کننده واقعی باید درانتظارسالهابرای خودروبماندقیمت خودروبه روزودربورس عرضه شودبه نفع همه است

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها