|
کدخبر: 198170

اعلام اسامی منتخبان قرعه کشی جدید سایپا

قرعه کشی طرح فروش فوق‌العاده ۴ محصول سایپا در سال ۱۴۰۰ انجام شد و اسامی منتخبان پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی امروز دوشنبه ۱۵ شهریور ماه در سایت رسمی این گروه منتشر خواهد شد.

خودرو اعلام اسامی منتخبان قرعه کشی جدید سایپا

قرعه کشی طرح فروش فوق العاده ۴محصول سایپا در سال ۱۴۰۰ شامل کوییک دنده ای، کوییک.آر، کوییک.اس و ساینا.اس  با حضور نهادهای نظارتی و مسئولان این گروه خودروسازی برگزار شد.

در طرح فروش فوق العاده سایپا ۲۹۸ هزار و ۹۴۷ نفر شرکت کردند که  ۲۹۳ هزار و ۳۰۵ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش ۱۸ هزار و ۵۰۰ خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود و توزیع خودروها بر اساس قرعه کشی باشد ۳۷ هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.

در این طرح ۴ هزار و ۸۰۰ دستگاه خودرو ساینا.اس عرضه می‌شود. علاوه بر این ۳ هزار و ۵۰۰ دستگاه کوییک.اس، ۶ هزار و ۲۰۰ دستگاه کوییک دنده ای و ۴ هزار دستگاه کوییک.آر عرضه می شود.

اسامی منتخب طرح فروش فوق‌العاده سایپا پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی امروز دو‌شنبه ۱۵ شهریور ماه در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.

گروه خودروسازی سایپا برای منتخبین طرح فروش فوق‌العاده، پیامک ارسال می کند اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت نام کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر