|
کدخبر: 197872

زمان آغاز تزریق دز دوم واکسیناسیون کارکنان ایران خودرو

طبق گفته مدیرعامل ایران خودرو دُز دوم واکسیناسیون کارکنان این کارخانه طی هفته جاری آغاز خواهد شد.

خودرو زمان آغاز تزریق دز دوم واکسیناسیون کارکنان ایران خودرو

فرشاد مقیمی مدیر عامل ایران خودرو در حاشیه مراسم بازدید فرمانده سپاه سید الشهدا استان تهران از کارخانه ایران خودرو گفت: حدود ۶۰ هزار دُز واکسن تزریق شده است و امروز و فردا حدود ۳۴۰ شرکت در تهران و استان البرز طرح واکسیناسیون را به اتمام می رسانند.

این‌ مقام مسئول گفت: سایر استان ها را با هماهنگی که با وزارت بهداشت انجام داده ایم، انجام خواهیم داد. اکنون هفته ای ۳۰ هزار دوز واکسن دریافت می کنیم و در سایر استان ها کارمان را از هفته آینده آغاز می‌کنیم.

مدیر عامل ایران‌ خودرو تشریح کرد: دُز دوم را از همین هفته آغاز خواهیم کرد. نکته مهم این است که در انجام این کارها از تمام امکانات خودمان استفاده کرده ایم و ظرفیت را به ۱۰ هزار دوز در روز افزایش داده ایم.

او گفت: یکی از موانع تولید، ویروس کرونا بوده است که با این‌‌اقدام‌ بخشی از موانع مانع زدایی شده و تا یک ماه آینده تمام بخش را واکسینه میکنیم و این پتانسیل را به وزارت بهداشت داده ایم و حتی به کمک سیار نیز طرح‌ واکسیناسیون را انجام می دهیم. میزان درگیری در مقایسه با جامعه بزرگ کشور وضعیت خوبی پیدا کرده و پشتیبانی که انجام شده کنم مومنانه داشته ایم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر