|
کدخبر: 197769

قیمت های عجیب و غریب تارا در بازار آزاد

با تحویل اولین سری خودروی تارا به مشتریان، قیمت این خودرو در بازار مشخص شد.

خودرو قیمت های عجیب و غریب تارا در بازار آزاد

خودروی تارا پس از کش و قوس های فراوان و برخی حاشیه ها علی الخصوص بر سر طراحی و شکل و شمایل آن، بالاخره تحویل مالکان آن شد. مدتی قبل بود که با طی مراسمی و با حضور مدیرعامل ایران خودرو، سری اول این خودرو تحویل مشتریان شد و مابقی مشتریان نیز پس از تکمیل وجه در ادامه روند تحویل این خودرو قرار گرفتند.

همانطور که مطلع هستید این خودرو همانند خودروی شاهین، بصورت سند در رهن فروخته شده و قیمت مصوب آن نیز برای نسخه دنده ای همانند خودروی شاهین حدوداً ۲۹۰ میلیون تومان می باشد. باتوجه به تحویل این خودرو به مشتریان در بازه ای که بازار خودرو دچار نوسان و رشد قیمتی بود در ابتدا شاهد آگهی هایی با قیمت های عجیب برای این خودرو بودیم.

باتوجه به سابقه قبلی که برای خودروی شاهین در ذهن ها بود مدتی برای تعیین قیمت این خودرو صبر کردیم تا تب و تاب آن فروکش کند. باتوجه به مشخصات فنی و امکانات رفاهی این خودرو مانند رینگ فولادی، موتور TU5P با فناوری ارتقا ۲ نیوتن متری گشتاور نسبت به موتور TU5، سیستم کنترل پایداری الکتریکی و… رقبای این خودرو در بازار را می توان خودروهایی مانند شاهین، دنا پلاس تنفس طبیعی نامید.

پس از تماس با چند آگهی فروش در ابتدا با قیمتهای عجیب و غریبی حتی تا ۵۰۰ میلیون تومان برای نسخه دنده دستی سند در رهن مواجه شدیم. اما در نهایت قیمت فروش منطقی که برای این نوبرانه ایران خودرو با رنگ سفید و سند در رهن به ما از سوی یکی از فروشندگان پیشنهاد شد قیمتی برابر ۳۷۰ میلیون تومان بود که تقریبا هم قیمت دنا پلاس سند آزاد، شاهین سند آزاد، جک J4 و برخی خودروهای دیگر می باشد که به نظر می رسد با توجه به تحویل کم این خودرو و همچنین تازه بودن آن، قیمت منطقی بوده و در نهایت بازار این خودرو در صورتی که نوسانات عجیب در بازار رخ ندهد قیمت این خودرو با توجه به محدودیت در رهن بودن سند به حدود ۳۵۰ میلیون تومان در بازار برسد.

منبع: اخبار خودرویی ایران

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها