|
کدخبر: 197607

آخرین قیمت محصولات ایران خودرو در بازار +‌جدول

ایران خودرویی ها امروز ۱۳ شهریور۱۴۰۰ را با ثبات در بازار آغاز کرد و تنها «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» بود که با افت یک میلیونی قیمت در بازار عرضه شد.

خودرو آخرین قیمت محصولات ایران خودرو در بازار +‌جدول

دامنه اندک نوسان رو به پایین دلار عمده دلیلی است که فعالان بازار خودرو استپ قیمت و نزولی شدن در بازار خودرو را به آن نسبت می دهند. به گفته فعالان بازار خودرو هرچند در ابتدای روز دلار با نوسان اندک رو به بالا روز خود را آغاز کرد، اما به مرور شکل قیمت دلار در بازار تغییر کرد و بازار نوسان نزولی به خود گرفت، روندی که روی بازار خودرو هم اثرگذاشت و شکل بازار را کاهش کرد. هرچند یک خودرو افت قیمت را ثبت کرد اما به گفته فعالان بازار خودرو، خودورهای پرتیراژ داخلی تمایل به کاهشی شدن دارند.

با این شرایط می توان گفت بازار خودرو همچنان در فاز انتظار بسر می برد و با توجه به اینکه شهریور به نیمه خود نزدیک شده طبق سنت هرساله بازار خودرو هم با کاهش تقاضا روبرو شده، هرچند که روند امسال با سالهای قبل متفاوت بود و با توجه به شیوع کرونا بازار چندان متقاضی به خود ندیده بود.

وضعیت محصولات ایران خودرو در بازار

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، « پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار» ، «سمندLX »، «سمند LX با موتورEF۷ » و «سمند سورن» اشاره کرد.

براساس ارزیابی بازار «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» تنها خودرویی بود که امروز افت قیمت در بازار داشت و سایر محصولات ایران خودرو بدون تغییر در بازار عرضه شدند. با توجه به رصد بازار خودرو می توان گفت «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» امروز با افت یک میلیونی در بازار عرضه شد و قیمت آن به ۲۵۱ میلیون تومان رسید. با توجه به رصد بازار خودرو «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» نیز در میان پرتیراژهای ایران خودرو امروز تغییر قیمت نداشت و در بازار ۲۸۸ میلیون تومان عرضه شد. از سوی دیگر امروز «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» نیز به ۲۸۸ میلیون تومان رسید.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «سمندLX » نیز در بازار تغییری نداشت و قیمت آن به ۲۴۲ میلیون تومان رسید. در این میان «سمند LX با موتورEF۷ » هم بدون تغییر در بازار ۲۵۹ میلیون تومان قیمت گذاری شد. اما در میان محصولات ایران خودرو امروز «سمند سورن پلاس» هم در بازار ۳۱۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد و تغییر قیمتی در بازار نداشت.

قیمت -ایران- خودرو

منبع: اقتصادنیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها