|
کدخبر: 193450

شاسی بلندی که محو آن می‌شوید! / قیمت معادل ۱.۷ میلیارد تومان

جگوار تعداد اعضای خانواده اف پیس در اروپا را با معرفی نسخه بلک از تریم R دینامیک افزایش داد. همان‌گونه که در تصاویر دیده می‌شود تمامی سطوح بدنه این کراس اوور به رنگ مشکی درنیامده بلکه برخی عناصر مشکی براق در آن بکار رفته است. قیمت اف پیس R دینامیک بلک در بریتانیا از ۴۶۷۶۵ پوند (معادل ۱.۷ میلیارد تومان) شروع می‌شود.

خودرو شاسی بلندی که محو آن می‌شوید! / قیمت معادل ۱.۷ میلیارد تومان

این خودرو از قطعات مشکی براق در آینه‌بغل‌ها، جلوپنجره، اطراف شیشه‌های جانبی، ورودی‌های هوای روی گلگیر، نشان‌های عقب و ریل‌های سقف استفاده کرده است. کراس اوور موردبحث دارای رینگ‌های ۲۰ اینچی با طرح مشکی براق و کالیپرهای ترمز قرمز رنگ است. پکیج یاد شده به‌صورت استاندارد دارای سقف پانورامیک ثابت و شیشه‌های دودی است.

داخل کابین R دینامیک بلک شاهد تریم چوب ساتین و پوشش فلزی پدال‌ها هستیم. این خودرو به‌صورت استاندارد با ویژگی نورپردازی مرغوب کابین عرضه می‌شود که با آن رانندگان می‌توانند ۳۰ رنگ متفاوت را انتخاب کنند.

خریداران اف پیس R دینامیک بلک گزینه‌های متنوعی برای قوای محرکه خواهند داشت. پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو دیزل با قدرت ۱۶۱ یا ۲۰۱ اسب بخار در دسترس می‌باشد. همچنین نیروگاه ۲ لیتری توربوی بنزینی با قدرت ۲۴۷ اسبی و نسخه پلاگین هیبریدی همین پیشرانه با قدرت ۳۹۹ اسب بخاری نیز قابل انتخاب هستند. تمامی این پیشرانه‌ها با گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک همکاری می‌کنند.

اف-پیس۲

جگوار همچنین این پکیج سفارشی را برای خریداران اف پیس SVR در نظر گرفته است. این مدل از رینگ‌های ۲۲ اینچی استفاده کرده است.

طی چند ماه آینده تمامی نسخه‌های اف پیس با به‌روزرسانی از راه دور شاهد تجهیز به اپل کارپلی و اندروید اتوی بی‌سیم خواهند بود.

بریتانیایی‌ها همچنین در حال به‌روزرسانی سیستم‌های کمک‌راننده هستند که شامل اضافه شدن کروز کنترل تطبیقی با دستیار فرمان می‌باشد.

اف-پیس۳

دیگر بهبود این خودرو لاستیک‌هایی است که می‌توانند پنچری را رفع کنند. این لاستیک‌ها از یک لایه موم یکپارچه استفاده می‌کنند که در صورت پنچر شدن باعث رفع آن خواهد شد. این لاستیک‌ها با ابعاد ۱۹ تا ۲۱ اینچی در دسترس خواهند بود.

منبع: پدال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها