|
کدخبر: 192395

تولید جذاب ترین محصول ایران خودرو + جزییات

مقیمی گفت: در آینده نزدیک شاهد رونمایی از کراس اوور تارا هستیم که جذابیت زیادی خواهد داشت.

خودرو تولید جذاب ترین محصول ایران خودرو + جزییات

فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو در مراسم تحویل خودرو تارا، ضمن تبریک به اولین برندگان خودرو تارا، گفت: امروز اولین مرحله از تحویل خودرو تارا است. خوشحال هستیم که این پروژه بزرگ و سنگین گروه ایران خودرو در بازه زمانی که اتفاق افتاد، بی نظیر بود.

او با بیان اینکه پروژه تحویل تارا ۱۳ ماه طول کشید و بالاخره به سرانجام رسید، گفت: در سال ۹۷ زمانی که تحریم‌ها در کشور رنگ و بوی جدید پیدا کرد، یکی از اتفاقات این بود شرکای خارجی کشور را ترک کردند و بار سنگینی بر روی خودروسازان داخلی افتاد.

این مقام مسئول تشریح کرد: توانستیم خودرویی را تولید کنیم که خیلی از سیستم‌هایی که در خودرو‌های دیگر نیست را داشته باشد. در آینده نزدیک شاهد رونمایی از کراس اوور آن هستیم که جذابیت زیادی خواهد داشت.

مدیرعامل ایران خودرو گفت: این خودرو در مرحله طراحی، از تمام طراحان داخلی استفاده کردیم و اطلاع دادیم که هر کس توان طراحی دارد، طرح خود را برای ما بفرستد و امیدوارم رضایت مشتریان را فراهم‌کند.

این مقام مسئول تشریح کرد: این خودرو کاملا رقابتی با خودرویی است که در داخل تولید می‌شود و هم نمونه خارجی دارد. در حوزه ایمنی از هیچ تلاشی فروگذار نکردیم و خودرو را در گونه‌ای طراحی کرده ایم که بسیار مستحکم است و ایران‌ خودرو برای سلامتی هم وطنان خود احترام قائل است.

او ادامه داد: قابلیت صادراتی یکی از ویژگی‌های این خودرو است و مشتریانی در خارج دارد، اما اولویت اولیه ما تامین نیاز داخل است.

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر