|
کدخبر: 191042

دلتا به این نمایشگاه جذاب هم رحم نکرد!

به نظر می‌رسد حال و روز نمایشگاه خودرویی معتبر هنوز هم خوب نیست.

خودرو دلتا به این نمایشگاه جذاب هم رحم نکرد!

پس از تعویق چندباره برگزاری نمایشگاه خودروی نیویورک در یک و نیم سال گذشته به خاطر همه‌گیری کرونا، حالا خبر آمده این رویداد خودرویی در سال ۲۰۲۱ اصلاً برگزار نخواهد شد. این رویداد قرار بود از ۲۰ تا ۲۹ آگوست برگزار شود و روز ۱۹ آگوست نیز به اصحاب رسانه اختصاص داشت. قرار است نمایشگاه خودروی نیویورک در آوریل ۲۰۲۲ برگزار شود.

رئیس نمایشگاه خودروی نیویورک با انتشار بیانیه‌ای گفته است:

لغو نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۲۱ به خاطر افزایش تعداد مبتلایان به سویه دلتای کرونا بسیار ناامیدکننده است.

افزایش سریع تعداد مبتلایان به این ویروس خطرناک در آمریکا برنامه‌های زیادی را دستخوش تغییر کرده است. مراکز کنترل بیماری گفته‌اند تنها در ۳۰ جولای بیش از ۱۰۵ هزار مورد ابتلای جدید را ثبت کرده‌اند این در حالی است که در ۱۶ ژوئن تعداد مبتلایان برابر با ۸۰۶۹ نفر بوده است. نیویورک از نظر میزان ابتلا در هفته‌های اخیر شرایط وخیمی داشته و در دوم آگوست تعداد ۱۵۹۰ نفر مبتلا ثبت شده درحالی‌که این آمار در اواسط ماه ژوئن تنها ۹۱ نفر بوده است.

پس از برگزاری نه چندان گرم نمایشگاه خودروی شیکاگو، نمایشگاه نیویورک قرار بود بازگشتی باشکوه به چنین رویدادهایی باشد. نیسان و سوبارو برنامه‌های بزرگی برای معرفی جدیدترین محصولات پرفورمنس خود یعنی نسل جدید Z و WRX داشتند. هیوندای نیز به دنبال رونمایی از الانترا N اسپورت جدید بود و به این موارد باید پرده‌برداری از چندین خودروی مفهومی را نیز اضافه کرد اما هیچ‌کدام از این اتفاقات در نمایشگاه نیویورک رخ نخواهد داد.

منبع: پدال

ارسال نظر