|
کدخبر: 190735

صفر تا صد فروش فوق العاده جدید ایران خودرو (مرداد ۱۴۰۰) + شرایط و قیمت ها

ایران خودرو از روز گذشته فروش فوق العاده جدید خود را آغاز کرد.

خودرو صفر تا صد فروش فوق العاده جدید ایران خودرو (مرداد ۱۴۰۰) + شرایط و قیمت ها

اخیرا خودروسازان فروش فوق العاده را متوقف کرده بودند اما با شروع به کار دولت جدید، ایران خودرو نیز طرح جدیدی را برای فروش دو محصول خود اعلام کرد. در این فروش فوق العاده که از روز گذشته شروع شده دو محصول پژو پارس بنزینی و پژو پارس TU۵ قرار دارد.

برای این که خودروها به صورت عادلانه میان مشتریان توزیع شود کماکان یک سری محدودیت ها همانند طرح های فروش قبلی اعمال شده است. لازم به ذکر است که بعد از قرعه کشی و مشخص شدن برندگان، مشتریان حداکثر پنج روز فرصت دارند تا نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند.

محدودیت های شرکت در فروش فوق العاده

همانطور که گفته شد برای شرکت در این فروش فوق العاده یک سری محدودیت ها وجود دارد که باید به آن ها توجه کنید. این محدودیت ها در ادامه آورده شده است.

محدودیت۱۲

امکانات و قیمت خودروها

پژو پارس tu۵ دارای امکانات رفاهی شامل ۲ ایربگ، آینه های برقی تاشونده راهنمادار، آنتن اکتیو، بازکن در صندوق از داخل، سیستم تهویه اتوماتیک، تنظیم برقی پشتی صندلی جلو، کلیدهای کنترلی روی فرمان، موبایل هندزفری، رادیوپخش، ترمز ای بی اس، ایموبیلایزر و هشداردهنده موانع عقب است.

پژو پارس بنزینی در امکانات رفاهی سطح پایین تری نسبت به مدل tu۵ دارد. از جمله این امکانات می‌توان به ۲ ایربگ، آینه های جانبی راهنمادار، بازکن در صندوق از داخل، سیستم تهویه اتوماتیک، کلیدهای کنترلی روی فرمان، موبایل هندزفری، رادیوپخش، ترمز ای بی اس، ایموبیلایزر و هشداردهنده موانع عقب اشاره کرد.

در ادامه قیمت این دو خودرو نیز آورده شده است.

قیمت-خودرو-فروش-جدید

نحوه ثبت نام و تاریخ تحویل

طرح فروش فوق العاده جدید ایران خودرو از روز پنجشنبه ۱۴ مرداد ماه شروع شده و تا روز شنبه ۱۶ مرداد ماه ادامه دارد. زمان تحویل خودروها ۳ ماه پس از مشخص شدن نتایج است. نتایج نیز در قرعه کشی ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه مشخص خواهد شد.

برای ثبت نام نیز متقاضی ابتدا باید با وارد کردن کدملی و کلمه عبور به سایت ثبت نام ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir وارد شود.

سپس در انجا می‌توان با ورود به بخش فروش فوق العاده یکی از دو محصول پژو پارس tu۵ یا پژو پارس بنزینی را انتخاب کرد.

نویسنده: اختصاصی گسترش نیوز
  • فردین کاظمی ارسالی در

    درود
    واقعن که داخل قرعه کشی هم دزد ی میکنید
    شرکت ایران خودرو وسایپا وگرنه من کسی سراغ دارم
    که ۸دفعه ثب ت نام کرده چرا برنده نشده
    خیابان‌ه ا پر از ماشین و این همه ماشین وارد شده و هیچ ماشینی از رده خارج نمی‌کنید ه مه جا پول و پارتی بازی هست خدا لعنت کنه بر کسی که به حق خودش راضی نیست بالاخره ق یامتی هم هست

  • رحیم.رحمانی ارسالی در

    ۱ز۹۹.۳.۷تا۱۴۰۰۵.۱۴دارم.ثپت.نام. میکنم.اس مم.درنمیاد.ولی.بازهم.امیدبه .خداثپت.نام. کردم. میکم.برای.فقراهم. خدای.هت

  • ناشناس ارسالی در

    پارکینگ خودرو سازها پره و بهانه ناقص بودن دارن تا قیمتها را بالا ببرن

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها