|
کدخبر: 184385

خبر خوش درباره قرعه کشی های خودرو

گروه خودروسازی سایپا در راستای تنظیم بازار خودرو و همچنین درخواست های مکرر مشتریان برخی از محدودیت های اعمال شده در‌ ثبت نام های محصولات خود را کاهش داد.

 بر اساس اعلام معاونت بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا، فروش فوق العاده و پیش فروش یک ساله «کوییک آر» پارس خودرو از ۱۶ تیرماه، ساعت ۱۰ صبح به مدت ۳ روز آغاز خواهد شد.

در این مرحله از فروش فوق العاده و پیش فروش یکساله کوییک آر به درخواست متقاضیان برخی از محدودیت ها از جمله پلاک فعال انتظامی، سند در رهن و فک رهن زودتر از موعد، تطابق کدپستی متقاضی و نمایندگی و همچنین عدم خرید طی ۴۸ ماه گذشته از سایپا و ایران خودرو برداشته شده و مشتریان محترم می توانند بدون این محدودیت ها اقدام به ثبت نام کنند.

مشتریان محترم جهت ثبت نام می توانند به سایت فروش سایپا به نشانی www.saipa.iranecar.com مراجعه کنند.

محدودیت های ثبت نام سایپا به حداقل رسید
  • کوئیک ار ارسالی در

    کیف میکنید ها، خوب بزار محدودیت‌ها باشه، اونایی که لازم دارن راحت تر بخرن استاد صف، بعد اگه مشتری نداشت حذف کن، فقط میخوان مردم تو صف باشن

  • ناشناس ارسالی در

    سایپا غلط کرد . این نقشه خالی کردن جیب م ردم میباشد.

  • ناشناس ارسالی در

    آخه این آشغال تو بازار همین قیمته فروش فوق العاده چه صیغه ایه

  • علی ارسالی در

    خودتونید ،با دلال بازی قیمت ها رو بردید بالا بعد گفتید قیمت کارخانه باید هم قیمت بازار بشه تا دلال بازی نشه ، حالا که قی مت ها رو بردید بالا مشتری ندارید ، ثبت ن ام برای همه آزاد کردید ، از همون اول هم قرعه کشی نبود فیلم بود ، باید برسی شود و عوامل فساد در قرعه کشی مجازات بشن

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها