|
کدخبر: 184340

ایده جدید خودروسازی لندرور برای درخشش در بازار

به نظر می‌رسد جگوار باید تلاش زیادی کند تا تصویر ذهنی بسیاری از مردم را در مورد این خودروساز تغییر دهد‌.

با رسیدن تیری بلوره Thierry Bollore و شروع به کار وی از پاییز سال گذشته، سفری جدید برای جگوار لندرور آغاز شده است. این دو برند در هم ادغام شده انگلیسی که صاحبش در حال حاضر تاتاموتورز هندوستان است، می‌خواهد محصولاتی طراحی و تولید کند که در طبقه‌بندی ممتاز [پرمیوم] به حساب می‌آیند و قرار است برقی، کارآمد، لاکچری و قابل اعتماد باشند. تا به حال هم گام‌هایی در این جهت برداشته شده است اما هنوز مسائل حل‌نشده وجود دارد که باید در اولویت قرار گیرند.

بلوره در مصاحبه قبلی خود اذعان کرده جگوار لندرور –که آن را به JLR هم می‌شناسند- با مشکلات و معضلاتی روبه‌رو است که مهم‌ترین آن خدشه به اعتماد و قابلیت اطمینان آن است، این موضوعی است که تقریبا همه آنان که با صنعت آشنا هستند، آن را می‌دانند.

در آخرین گپ و گفت و گوی مدیرعامل جدید این خودروساز انگلیسی با اتوکار نشانه‌هایی از پیشرفت هم مشاهده می‌شود که حاصل برنامه جدید این کمپانی تحت عنوان «برنامه بازسازی تصویر» Reimagine plan است.

بلوره در این باره می‌گوید: «اولین برنامه ما بازسازی تصویر اذهان عمومی است. تا به حال نتایج به دست آمده قابل قبول نبوده است اما ما می‌دانیم چطور این اشکال را برطرف کنیم. دانش یا علم خاصی نمی‌خواهد فقط به پشتکار و سخت‌کوشی نیاز دارد. نتایج سال ۲۰۲۱ نسبت به سال ۲۰۲۰ به خاطر اجرای برنامه بهتر شده است. اما کارهای زیادی پیش رو است.» به گفته بلوره، هزینه‌های وارانتی برای مدل‌های ۲۰۲۱ به یک‌سوم کاهش پیدا کرده است و یکی از اعضای هیات‌مدیره به طور مستقیم مسوول رضایت مشتری شده و باید مستقیم به مدیرعامل این شرکت گزارش دهد.

اما موضوع مهم‌تر این است که به قول بلوره «بهبود فرآیندها برای بهبود کیفیت باید از مرحله طراحی شروع شود.»

نظرسنجی‌های اخیر نشان می‌دهد جگوار لندرور پایین‌ترین امتیاز را در بین خودروسازان از لحاظ کیفیت و قابلیت اطمینان به دست آورده است. به دلیل همین تصویر مخدوش، سالانه ۱۰۰ هزار دستگاه به فروش این خودروساز لطمه وارد می‌شود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها