|
کدخبر: 183526

همکاری ویژه راه آهن با ایران خودرو

مقیمی گفت: شرکت راه آهن هم در بحث جابه جایی قطعات، کانتینر و همچنین حمل بدنه تاکنون توانسته همکاری بسیار موثری با شرکت ایران خودرو داشته باشد.

خودرو همکاری ویژه راه آهن با ایران خودرو

فرشاد مقیمی مدیر عامل ایران خودرو با بیان اینکه ما ویژگی‌های مشترکی با شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران داریم، گفت: شرکت ایران خودرو همانند شرکت راه‌آهن در یک بخش خدمت گیرنده و در یک بخش خدمت دهنده است و به همین دلیل ما با همکاری یکدیگر برنامه‌هایی را هم به صورت خاص و ویژه با مشارکت یکدیگر ادامه می‌دهیم.

او با بیان اینکه در حوزه حمل و نقل سهم مجموعه را افزایش می‌دهیم، گفت: در بخش جا به جایی مواد اولیه و همچنین محصول نهایی همواره سعی کرده‌ایم سهم بخش حمل و نقل ریلی را افزایش دهیم.

مدیرعامل ایران خودرو اظهار کرد: همواره اقدامات بسیار موثری را در بحث کاهش بهای خدمات با همکاری ویژه و گسترده‌ای که داشتیم، انجام دادیم.

مقیمی توضیح داد: در سال گذشته هم با مجموعه شرکت تام ایران خودرو که یکی از بزرگ ترین شرکت‌های حمل و نقلی است، بحث طراحی را آغاز کرده‌ایم و امروز هم با همکاری یکدیگر و با تشکیل کنسرسیوم و با استفاده از ظرفیت‌های داخلی این اقدامات را انجام می‌دهیم.

او یادآور شد: امروز دو شرکت کنسرسیوم تشکیل دهنده و باربری و حمل و نقل را با شرکت راه آهن امضا کردیم.

مدیرعامل ایران خودرو اظهار کرد: شرکت راه آهن هم در بحث جا به جایی قطعات، کانتینر و همچنین حمل بدنه تاکنون توانسته همکاری بسیار موثری با شرکت ایران خودرو داشته باشد و در بحث جا به جایی و حمل بار هم در بخش بین الملل همکاری‌های بسیار مناسبی داشته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر