|
کدخبر: 182390

لاکچری ترین مدل سمند در بازار چند؟ + قیمت داخلی ها

رصد بازار محصولات پرطرفدار ایران خودرو در روز ۷ تیر ۱۴۰۰ نشان از افزایش دو میلیون تومانی قیمت «سمند LX با موتورEF۷» در بازار دارد، رشدی که موجب شد تا این خودرو ۲۰۰ میلیونی شود.

خودرو لاکچری ترین مدل سمند در بازار چند؟ + قیمت داخلی ها

ارزیابی های صورت گرفته از بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان محصولات پرطرفدار این شرکت امروز «سمند LX با موتور EF۷» و «پژو تیپ ۲» با رشد قیمت در بازار عرضه شدند.

براساس ارزیابی بازار خودرو «سمند LX با موتور EF۷» با افزایش دو میلیون تومانی در بازار عرضه شد تا به این طریق نوار افزایش قیمت این خودرو پاره نشود. همچنین «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» نیز امروز افزایش یک میلیونی قیمت در بازار را تجربه کرد.

به گفته فعالان بازار خودرو نوسان قیمت در بازار خودرو را می توان به نوسان در بازار دلار نسبت داد، هرچند عوامل دیگر مانند انتظار برای اعلام نتایج مذاکرات هسته ای و تعیین کابینه دولت سیزدهم در حال حاضر بیش از نوسان دلار بر بازار خودرو اثرگذار بوده است.  

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، « پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار» ، « سمندLX » ، «سمند LX با موتور EF۷» و «سمند سورن» اشاره کرد.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان محصولات ایران خودرو قیمت «سمند LX با موتور EF۷» امروز با افزایش دو میلیونی در بازار به ۲۲۰ میلیون تومان رسید. براساس ارزیابی ها «سمند سورن» تغییر قیمتی در بازار نداشت و با قیمت ۲۴۲ میلیون تومان عرضه شد.

از سوی دیگر با توجه به ارزیابی بازار خودرو می توان گفت در میان خانواده محصولات پژو ۲۰۶ نیز امروز «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» نیز با افزایش یک میلیونی قیمت در بازار عرضه شد و قیمت آن به ۲۱۱ میلیون تومان رسید. قیمت «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» نیز بدون تغییر در بازار ۲۶۱ میلیون تومان قیمت گذاری شد. اما «۲۰۶ صندوقدار» نیز بدون تغییر در بازار ۲۴۸ میلیون تومان عرضه شد.

ایران 7

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها