|
کدخبر: 181975

قیمت کارخانه ای جدید محصولات ایران خودرو اعلام شد + جدول

ایران خودرو قیمت جدید محصولات خود را برای تیر ماه ۱۴۰۰ اعلام کرد.

خودرو قیمت کارخانه ای جدید محصولات ایران خودرو اعلام شد + جدول

ایران خودرو با شروع هر ماه قیمت محصولات را روی خروجی سایت این شرکت قرار می‌دهد که این قیمت‌ها برای ماه تیر ۱۴۰۰ نیز اعلام شد. روندی که به گفته مسئولین این شرکت در راستای شفاف سازی صورت می گیرد.

این شرکت در تیرماه نیز این روند را تکرار کرد و قیمت‌های جدید محصولات این شرکت را منتشر کرد. ۷ گروهی که قیمت آنها از سوی شرکت ایران خودرو اعلام شده شامل «پژو ۴۰۵»، «پژو ۲۰۶»، «پژو پارس»، «سمند»، «رانا»، «دنا» و «پژو ۲۰۷» می‌‌شود که با در نظر گرفتن مجموع زیرگروه آنها می‌توان گفت ایران خودرو برای تیرماه قیمت ۲۱ محصول این شرکت را اعلام کرده است.

براساس ارزیابی جدول قیمتی ایران خودرو عنوان ارزان‌ترین محصول ایران خودرو در تیرماه به پژو ۴۰۵ ال ایکس اختصاص یافت و دنا پلاس توربوشارژ نیز گران ترین محصول این شرکت شد.

منبع: خودروتک
  • ناشناس ارسالی در

    یک بازنشسته بعداز۳۰ سال خدمت دلخوش به آن است که یک خودرومناسب صفرسوارشودپژوپارس وپژو۲۰۷ وپانومراو...خودروهای خوب بایک کا رت ملی وگواهینامه ودلال بازدن یک دکمه وش یروخط انداختن برنده میشودکماکان ماهم درن وبت وانتظار۴۸ ماهه ...احتمالاوقتی درقبرد فن شدیم اسم من درقرعه کشی درآید.درکجای د نیانفربایک قرعه کشی ۱۴۰میلیون برنده می ش ودبعدخودروسازهم میفرمایددرضرریم...

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها