|
کدخبر: 181810

اجرای طرح تسهیلات حامی شرکت ایساکو از فردا

دکتر مهدی مونسان در مراسم امضای تفاهمنامه همکاری بانک رسالت و شرکت ایساکو گفت : طرح تسهیلات حامی شرکت ایساکو از صبح فردا عملیاتی خواهد شد و در گام بعدی نیز ۹ میلیون عضو بانک رسالت نیز شامل این طرح خواهند بود.

خودرو اجرای طرح تسهیلات حامی شرکت ایساکو از فردا

دکتر مونسان در جریان این مراسم ادامه داد: سال ۹۹ به فرموده مقام معظم رهبری سال جهش و تولید نام گذاری شد که ما در گروه صنعتی ایران خودرو تمام تلاش خود را در راستای تحقق این شعار داشته ایم. در شرکت ایساکو نیز در حوزه خدمات در سال ۹۹ موفق به رشد ۵۰ درصدی فروش به میزان ۱۲۰۰ میلیارد تومان شدیم.

مدیرعامل ایساکو ادامه داد: در شاخص رضایت مشتری نیز در سه ماه چهارم سال ۱۳۹۹ که توسط وزارت صنعت ارزیابی شد به عدد ۷۸۳ رسیده ایم که این عدد رکورد شاخص رضایت مشتری را شکست.

وی‌ گفت: در موضوع ضریب نفوذ قطعات اصل نیز فعالیت های خوبی صورت گرفت تا قطعات اصل به سهولت به دست مشتریان برسد و طرح ایساکو کارت نیز در همین راستا فعالیت خواهد کرد.

دکتر مونسان افزود: در راستای مسئولیت های اجتماعی خود نیز به فکر رانندگانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا آسیب دیده بودند، هستیم و این عزیزان می توانند پس از اعتبار سنجی از خدمات ایساکو کارت استفاده کنند.

مدیرعامل ایساکو در پایان گفت: باید فرهنگ خرید قطعات اصل را در بین مردم گسترش دهیم چراکه بخش عمده ای از آسیب های خودرو به دلیل استفاده از قطعات بی کیفیت است.

خدمات ایساکو کارت چیست ؟

ارائه خدمات پس از فروش درخور مشتری یکی از دغدغه های اصلی شرکت ها تلقی می شود که در همین راستا شرکت ایساکو (خدمات پس از فروش ایران خودرو) طرح های نوینی نظیر ایساکو کارت را معرفی کرده است که براساس طرح تسهیلات حامی شرکت ایساکو، تعمیرکاران متفرقه، یدکی فروشان غیر ایساکویی و اشخاص حقیقی عضو شبکه توسعه اجتماعی رسالت می توانند از تسهیلات آن در قالب ایساکو کارت بهره ببرند.

میزان اعتبار این کارت ۵۰، ۱۰۰، ۲۰۰، ۳۰۰، ۶۰۰، ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ میلیون ریال بوده که امکان بازپرداخت ۶ ماهه و ۳ ماه تنفس بازپرداخت اقساط برای مشتریان در صورت عدم تراکنش به وجود آمده است. جالب است بدانید که مشتریان بدون مراجعه حضوری می توانند تمام مراحل افتتاح حساب، اعتبار سنجی و خرید کارت را انجام دهند. بعد از طی مراحل ذکر شده ایساکو کارت و تخصیص اعتبار براساس میزان تسهیلات تایید شده از سوی ایساکو صادر می شود.

مشتری نهایی اقساط را به صورت ماهانه در سامانه بازار اعضا و به صورت اینترنتی پرداخت کند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها