|
کدخبر: 181400

بررسی تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم اربعین

امروز نشست بررسی تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم اربعین حسینی ۱۴۰۰ به ریاست فرماندار ویژه خرمشهر در این شهرستان برگزار شد.

جامعه بررسی تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم اربعین

پیش از ظهر امروز نشست بررسی تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم اربعین حسینی ۱۴۰۰ به ریاست فرماندار ویژه خرمشهر و با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان، معاون توسعه و مدیریت منابع این دانشگاه، سرپرست شبکه بهداشت و درمان خرمشهر، مسئول پایگاه مرکزی فوریت های شهرستان و سایر اعضاء ستاد اربعین برگزار شد.

در این نشست در خصوص مصوبات نشست قبلی و تمهیدات ایجاد شده و در حال انجام برای این مراسم بحث و تبادل نظر شد.

محمد حیدری فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر در این نشست دستورات لازم را برای برگزاری و پوشش شایسته این مراسم در مرز بین المللی شلمچه توسط تمامی ادارات و ارگان های متولی را صادر کرد.

سلمان زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان نیز علاوه بر ارائه گزارش عملکرد این دانشگاه و واحدهای زیر مجموعه، در بحث درمان بیماران و مدیریت کرونا، پیشنهادهایی نیز در خصوص پیاده سازی موارد بهداشتی از جمله نحوه جمع آوری پسماندها، توزیع آب آشامیدنی بهداشتی، ذبح بهداشتی دام در مکانی متمرکز و تسریع در امر آماده سازی پروژه درمانگاه شلمچه ارائه دادند.

بهشتی؛ معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی آبادان نیز در خصوص نیازمندی های درمانگاه شلمچه در زمینه انشعاب های آب، برق و تلفن برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی صحبت کرد و خواهان همکاری ارگان های مرتبط در رفع این نیازمندی ها شد.

در حاشیه این نشست فرماندار ویژه خرمشهر، از تمامی ارگان هایی که در برگزای انتخابات مشارکت داشته اند، به ویژه شبکه بهداشت و درمان خرمشهر که در تامین نیروهای ناظرین بهداشتی همکاری کردند، تقدیر و تشکر کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها