|
کدخبر: 181373

تقدیر دادستان کشور از مدیرعامل سایپا برای خروج پراید از خط تولید

دادستان کل کشور گفت: قوه قضائیه در راستای تحقق شعار سال: «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» با تمام ظرفیت خود از صنایع و تولیدکنندگان داخلی حمایت می کند و در این مسیر نیز توانسته مشکل دو هزار واحد صنعتی را حل کند.

خودرو تقدیر دادستان کشور از مدیرعامل سایپا برای خروج پراید از خط تولید

حجت الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری در بازدید از گروه خودروسازی سایپا و فعالیت‌های توسعه‌ای که در این مجموعه انجام می شود، اظهار داشت: سایپا، مجموعه‌ای فعال و پویا است که می‌تواند با تکیه بر توان مهندسان و کارگران خود، بخش قابل توجهی از نیاز کشور به خودرو را پاسخ بدهد.

وی با بیان اینکه بازدید از گروه خودروسازی سایپا در هفته قوه قضائیه با دو هدف انجام شد، افزود: نخستین هدف بیان خسته نباشید به کارگران و مهندسان این مجموعه خودروساز است و دومین هدف آن شنیدن چالش هایی است که سایپا در مباحث حقوقی و قضائی دارد و از موانع تولید در این گروه است.

منتظری تصریح کرد: قوه قضائیه حامی تمام صنایع کشور است و برای رفع مشکلات و پشتیبانی از آنها از تمام ظرفیت های خود استفاده می کند.

دادستان کل کشور با اشاره به اینکه در دو سال اخیر توانسته ایم مشکل بیش از دو هزار مرکز صنعتی را رفع کنیم و برای ادامه این روند آمادگی لازم را داریم، تصریح کرد: هر صنعت و تولیدی که می تواند به اقتصاد کشور کمک کند، قوه قضائیه از آن حمایت می کند تا فعالیت های آن مجموعه روان و بدون مشکل شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم در دولت سیزدهم که کمتر از دو ماه آینده فعالیت خود را آغاز می کند، سطح هماهنگی ها و همکاری ها بیشتر شود تا با سرعت بیشتری بتوان فضای تولید را تسهیل و مشکلات تولیدکنندگان را حل کرد.

منتظری گفت: در بازدیدی که از مجموعه سایپا داشتم از مدیرعامل این مجموعه خواستم که نسبت به ارتقاء سطح استانداردهای موجود و ایمن سازی خودروها تلاش بیشتری انجام دهند؛ چرا که توجه به این امر باعث می شود که مردم بیش از گذشته به صنعت خودروسازی کشورمان اعتماد کنند.

وی با بیان اینکه صنعت خودرو باید به گونه ای فعالیت کند که مردم نسبت به خودروی ایرانی هیچ گلایه و انتقادی نداشته باشند، افزود: انصافا گروه خودروسازی سایپا نسبت به گذشته توسعه خوبی پیدا کرده است و این امرقابل تقدیر است.

دادستان کل کشور گفت: برای آنکه رشد و توسعه صنعت خودرو مضاعف شود توصیه می کنم که شرکت های خودروسازی سطح تعامل خود را افزایش دهند تا بتوان به سمت خودکفایی رفت و تحریم های ظالمانه را بی اثر کرد و همچنین در صورت همکاری مشترک می توان رشد کیفی را در تولید خودروهای داخلی پیش از گذشته دید.

وی گفت: از مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تقدیر و تشکر می کنم که طی سال های سخت تحریم توانست گروه خودروسازی سایپا را در مسیر رشد و توسعه قرار دهد و ضمن طراحی و تولید خودروهای جدید، خودروی پراید را از خط تولید این مجموعه حذف کند.

وی افزود: ایران با سخت ترین و ظالمانه ترین تحریم ها روبرو است و از طرفی نمی توان به قول و وعده هایی که آنها در مذاکرات می دهند اعتماد کرد چرا که آنها به تعهدات خود پایبند نیستند لذا تنها راه نجات اقتصاد کشور تکیه بر اقتصاد مقاومتی است و این امر زمانی حاصل می شود که صنایع کشور به خصوص صنعت خودرو با تکیه بر نیروی مهندسان جوان خود رشد کنند.

منبع: سایپانیوز

ارسال نظر