|
کدخبر: 180479

این خودرو لوکس را به قیمت ۲ سال قبل بخرید + تصاویر

نکته جالب در رابطه با این محصول به سیاست قیمت گذاری آن مربوط می شود زیرا مدل ۲۰۲۲ دقیقا با قیمت پایه مدل ۲۰۲۰ عرضه می شود!

خودرو این خودرو لوکس را به قیمت ۲ سال قبل بخرید + تصاویر

سوبارو ایمپرزا یکی از جذاب ترین محصولاتی است که از سال ۱۹۹۲ تا کنون به بازار جهانی خودرو معرفی شده است. این محصول به شدت نیز مورد علاقه تیونرها و پروژه های شخصی سازی قرار دارد.

سوبارو۲

ایمپرزا طی دوران مختلف در کلاس های سدان، هاچ بک، واگن و کوپه روی خط تولید قرار داشته و اکنون تصاویری از مدل ۲۰۲۲ این خودرو برای بازار آمریکا در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. نکته جالب در رابطه با این محصول به سیاست قیمت گذاری آن مربوط می شود زیرا مدل ۲۰۲۲ دقیقا با قیمت پایه مدل ۲۰۲۰ عرضه می شود!

سوبارو۴

ایمپرزا ۲۰۲۲ در تریم پایه ۱۸۷۹۵ دلار و در گرانترین تریم یعنی هاچ بک لیمیتد ۲۶۳۹۵ دلار قیمت دارد. مدل ۲۰۲۰ این خودرو نیز در زمان خود با قیمت پایه ۱۸۶۹۵ دلار عرضه شد.

سوبارو۳

ایمپرزا ۲۰۲۲ با توجه به تریم(۴ تریم قابل سفارش بیس، پریمیوم، اسپورت و لیمیتد) و کلاس بدنه(۴ درب و ۵ درب) با جعبه دنده ۵ سرعته دستی و سی وی تی ارائه می شود. تمام مدل ها از پیشرانه ۲ لیتری با ۱۵۲ اسب بخار خروجی و گشتاور ۱۹۷ نیوتن متر استفاده می کنند. سامانه تمام چرخ محرک به عنوان آپشن پیش روی مشتری قرار دارد.

سوبارو۵

در بخش ایمنی نیز مواردی شامل ترمز اضطراری اتوماتیک، هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط قابل اشاره هستند.

 

منبع: عصر ایران
  • ناشناس ارسالی در

    پرایده

  • ناشناس ارسالی در

    مخاطب شما مردم ایران هستند شما یک خودرو نام ببرید که با قیمت دو سال قبل بشه خرید ؟

ارسال نظر