|
کدخبر: 179096

وانت تویوتا که شما را خیره می‌کند + تصاویر

نسل کنونی تویوتا تاندرا از سال ۲۰۰۷ تاکنون در بازار حضور دارد و طی این ۱۴ سال صرفاً به‌روزرسانی‌های جزئی را تجربه کرده است؛ اما خوشبختانه نسل جدید این پیکاپ ژاپنی در آینده‌ای نزدیک با مدل ۲۰۲۲ به بازار خواهد آمد و حالا این رندرها سعی در نشان دادن چهره آن دارند.

خودرو وانت تویوتا که شما را خیره می‌کند + تصاویر

این رندرها توسط وب‌سایت روسی Kolesa هم بر اساس تیزرهای خود تویوتا و هم با توجه به تصاویر افشا شده از تاندرای جدید طراحی شده‌اند و بنابراین بسیار به واقعیت نزدیک هستند.

با توجه به این رندرها، نسل جدید تاندرا استایلی عضلانی و جعبه‌ای شکل خواهد داشت تا بتواند با رقبای آمریکایی تازه‌نفس همراه شود. در جلوی خودرو، جلوپنجره بزرگ و زاویه‌داری مثل تاکوما و فورانر دیده می‌شود و چراغ‌های جلو هم حالا مثل فورد F۱۵۰، قسمتی عمودی دارند. در عقب، چراغ‌ها به شکل C درآمده‌اند و روی درب قسمت بار هم نوشته TUNDRA به شکلی برجسته‌تر نقش بسته است. پروفیل جانبی خودرو اما تا حد زیادی نسبت به نسل قبلی بدون تغییر باقیمانده به‌جز گلگیرها که جعبه‌ای‌تر شده و خط پنجره‌ها که در انتها به سمت بالا حرکت کرده است.

تاندرا۲

نسل جدید تاندرا روی پلت‌فرم F۱ تویوتا ساخته می‌شود که با نسل بعدی مدل‌های تاکوما، فورانر و سکویا مشترک خواهد بود. زیر کاپوت این پیکاپ ژاپنی هم یک پیشرانه ۳.۵ لیتری V۶ توئین توربو قرار می‌گیرد که احتمالاً همان موتور نسل جدید لندکروزر است. اگر چنین باشد، باید انتظار ۴۱۵ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور را از این موتور داشته باشیم. پیش‌بینی می‌شود نسل جدید تاندرا در سه‌ماهه پایانی امسال رونمایی شده و فروش آن از دسامبر آغاز شود.

منبع: پدال

ارسال نظر