|
کدخبر: 178377

خودروی برقی پورشه زیر تیغ جراحی منصوری + تصاویر

منصوری با پروژه دیگری بازگشته است. این تیونر مشهور این بار دست روی پورشه تایکان گذاشته و علیرغم پروژه‌های جنجالی قبلی، این بار شاهد تیونینگ ملایم تایکان هستیم. البته همین تیونینگ ملایم برای سوپرکار الکتریکی پورشه بسیار خوب بوده است.

خودرو خودروی برقی پورشه زیر تیغ جراحی منصوری + تصاویر

منصوری همواره در تیون های خود از فیبر کربن استفاده می‌کند و تایکان نیز از این قضیه مستثنا نیست. اسپلیتر جلو دارای کربن فورج کاری شده بوده و از همین متریال در اطراف چراغ‌های جلو و ورودی‌های هوا استفاده شده است. این بخش تایکان ما را به یاد ۹۱۱ GT۳ می‌اندازد. رکاب‌های جانبی کربنی بخشی از کیت بدنه خاص منصوری بوده و در بخش عقب نیز آپرون و دیفیوزری از همین جنس دیده می‌شوند. به این موارد باید یک اسپویلر لبه‌ای کوچک را نیز اضافه کرد. آینه‌های جانبی نیز دارای کربن فورج کاری شده بوده و یک جفت نوار کربنی نازک نیز در گلگیرها و درب‌های جلو دیده می‌شود که پروفایل جانبی این خودروی الکتریکی را تا حدی تغییر داده‌اند.

تایکان-منصوری۱

منصوری همواره از رینگ‌های جدید در محصولات خود استفاده می‌کند و درباره تایکان نیز همین موضوع صدق می‌کند. یک دست رینگ‌های یک‌تکه ۲۲ اینچی در این خودرو بکار رفته که طبق گفته منصوری، طراحی خاص آن‌ها باعث خروج بهتر گرما از ترمزها می‌شود. البته ترمزها تغییری نداشته‌اند اما می‌توان کالیپرهای رنگی را برای آن‌ها سفارش داد.

منصوری در داخل کابین طیف وسیعی از گزینه‌های شخصی‌سازی باب میل خریداران را ارائه می‌کند. عناصر کربنی و چرمی در هر سطحی قابل انتخاب بوده و به این موارد می‌توان دوخت های رنگی را اضافه کرد. غربیلک فرمان سفارشی و رکاب‌های داخلی متفاوت با برند منصوری نیز جزو دیگر تغییرات هستند.

تایکان-منصوری۳

در بحث خودروهای الکتریکی استفاده از کیت‌های بدنه جذاب موضوع مهمی است. استفاده از کیت‌هایی با راندمان آئرودینامیکی پایین تأثیر منفی روی شعاع حرکتی خودرو خواهند گذاشت.

 

منبع: پدال

ارسال نظر