|
کدخبر: 171270

دستکاری عجیب خودروهای وارداتی در ایران!

اخیرا کلیپی در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر این که فردی نسبت به تخلیه روغن خودروهای وارداتی روی خودروبر اقدام می‌کند.

آنطور که به نظر می‌رسد فردی پیش از رساندن خودروهای وارداتی به مقصد اقدام به دستکاری خودروها می‌کند. اما این کار می‌تواند خطرات زیادی را در پی داشته باشد و نهایتا شرکت واردکننده و خریدار متحمل هزینه خواهند شد.

مهدی دادفر، دبیر انجمن واردکنندگان خودرو در گفت و گو با گسترش نیوز در واکنش به انتشار این کلیپ در فضای مجازی اظهار کرد: در یک سری از کانال ها نیز گفته شده که راننده توضیحی گذاشته که در حال تعویض روغن خودروها بوده و شاید روغن خودروها کم بوده باشد. اما در هر صورت این اقدام راننده کاملا نامتعارف است و مشخص نیست که چه هدفی را دنبال می‌کرد. با این وجود تمام خودروها پیش از تحویل به مشتری به صورت کامل تست می‌شوند.

وی ادامه داد: متاسفانه گاها از این اقدام های ناصحیح که افراد در خودروها دست می‌برند وجود دارد. اما این کارها بسیار معدود است. راننده های تریلی افراد زحمت کشی هستند. به هر حال وقتی خودرو به مقصد می‌رسد روشن کردن آن پیش از تست کردن کار خطرناکی است و حتما باید بررسی های لازم را صورت بگیرد.

  • ایرج قاسمی ارسالی در

    مدتی در یک شرکت قندکار میکردم عموما رانندگان تریلی که شکر را حمل می‌کردند به کیسه ها دستبرد می‌زدند ومرتبا درگیری داشتیم. معتقدم بدترین الفاظ وشوخی ها نزد رانندگان تریلی است وفاقد شخصیت هستند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها