|
کدخبر: 169689

فرنام خودرو؛ نامی آشنا و مطمئن برای فروش اقساطی خودرو

خرید خودرو از کارخانه به خاطر فاصله قیمتی این خرید با خودروهای موجود در بازار همواره جذاب و پرطرفدار است؛ اما متاسفانه به اندازه این حجم از تقاضای موجود در بازار، عرضه صورت نمی‌گیرد.

خودرو فرنام خودرو؛ نامی آشنا و مطمئن برای فروش اقساطی خودرو

فروش اقساطی خودرو این روزها طرفداران زیادی دارد و علت اصلی آن هم این است که در این شرایط اقتصادی و افزایش روزافزون قیمت‌های خودرو، بهترین و به صرفه ترین راه خرید خودرو به حساب می‌آید.

اما چرا این نوع از خرید خودرو نسبت به سایر شیوه‌های خرید خودرو مناسب تر است و مزایای آن چیست؟ اساسا از چه روش‌هایی می‌توان خودرو خرید؟ دردسرهای هریک از روش‌های خرید خودرو چیست؟ آیا راهی برای خرید اقساطی محصولات کارخانه‌های خودروساز ایرانی وجود دارد؟ مرجع مطمئنی که طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو و فروش اقساطی سایپا را ارائه کند کجاست و چگونه باید آن را پیدا کرد؟

ما در این مقاله پاسخ‌های مناسبی برای تمام سوالات بالا برای شما مطرح خواهیم کرد، پس توصیه می‌کنیم که تا پایان با ما همراه باشید و خواندن هیچ یک از قسمت‌های این مطلب را از دست ندهید.

 

روش‌های خرید خودرو در بازار ایران

در بازار ایران روش‌های متنوعی برای خرید خودرو وجود دارد. برخی ترجیح می‌دهند سراغ خرید خودروهای کار کرده  بروند و برخی هم تمایل دارند خودرویی صفر کیلومتر خریداری کنند. با توجه به شرایط متفاوت خودروهای کار کرده و رازهای پنهانی از مشکلات این خودروها که بعد از خرید مشخص می‌شود، از بحث در این زمینه عبور می‌کنیم و در ادامه راه‌های خرید یک خودروی صفر کیلومتر را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

 

خرید خودرو از کارخانه‌ها و دردسرهای آن

خرید خودرو از کارخانه به خاطر فاصله قیمتی این خرید با خودروهای موجود در بازار همواره جذاب و پرطرفدار است؛ اما متاسفانه به اندازه این حجم از تقاضای موجود در بازار، عرضه صورت نمی‌گیرد. کارخانه‌های بزرگ خودرو سازی در ایران که روزگاری طرح‌های فروش اقساطی خودرو را در دستور کار داشتند، حالا با شیوه‌هایی عجیب و غریب و قطره چکانی خودرو به بازار عرضه می‌کنند. قرعه کشی و بخت و اقبال در فروش کارخانه‌ها حرف اول و آخر را می‌زند و هر کس با شانسی به اندازه چند دهم درصد می‌تواند بخت خود را برای خودرودار شدن بسنجد.

 

خرید خودروی صفر کیلومتر از بازار فروش خودرو و مشکل نقدینگی

 در بازار فروش خودروی ایران مجموعه‌های غیر دولتی فراوانی به فروش خودرو اقدام می‌کنند. در این خرید فروش اما از قیمت پایین کارخانه خبری نیست و خرید خودروی صفر کیلومتر در قبال پرداخت تمام وجه خودرو به صورت نقدی ممکن است. این روش هم البته برای افرادی که توانایی مالی بالایی ندارند ساده نیست و با دردسرهایی همراه است. اینجاست که موضوع فروش اقساطی خودرو مطرح می‌شود که روشی راحت‌تر و اقتصادی تر است.

چرا خرید اقساطی خودرو بهترین راه است؟

طرح فروش اقساطی خودرو نسبت به قرعه کشی‌های فروش فوق العاده کارخانه‌‌ها در دسترس‌تر است و نسبت به خرید نقدی خودروی صفر کیلومتر از بازار هم به مراتب اقتصادی تر و سهل الوصول تر است. مشتری در این طرح می‌تواند بدون آنکه متوسل به بخت و اقبال شود، با یک مجموعه معتبر فروش اقساطی خودرو وارد معامله شود و تنها با پرداخت بخشی از قیمت کلی خودرو، از رانندگی با خودروی دلخواهش لذت ببرد.

راهی برای خرید اقساطی خودروهای ایرانی

مدت‌هاست که طرح فروش اقساطی ایران خودرو و فروش اقساطی سایپا از سوی این دو کارخانه‌ اجرا نمی‌شود و از طرفی قیمت ماشین‌های این دو کارخانه هم به حدی بالا رفته که خرید نقدی ارزان ترین خودروی ایرانی از بازار رقمی در حدود 100 میلیون برای مشتری آب می‌خورد. اما خوشبختانه امکان فروش اقساطی خودروهای تولیدی این دو کارخانه از سوی مجموعه معتبر فرنام خودرو در دسترس مشتریان از سراسر کشور قرار گرفته است. در ادامه درباره این فروش اقساطی و امکانات آن مطالب بیشتری ذکر شده است.

فروش اقساطی ایران خودرو

ایران خودرو که دیرباز نام ایران ناسیونال را یدک می‌کشید  همواره یکی از خودروسازهای پرطرفدار ایرانی بوده و هست. از انواع پیکان و وانت پیکان گرفته تا در ادامه پژو 405 و سمند و حالا هم هایما و دنا این تایر خودروهای ایران خودرو بودند که تحت فرمان ایرانیان سراسر کشور در خیابان‌ها و جاده‌ها به حرکت در می‌آمدند.

امروز اگرچه این کارخانه برای فروش خودرو و عرضه محصولاتش به مشتریان شرایط عجیب و غریبی در نظر گرفته است، اما "فرنام خودرو" این خلا را پوشش داده و امکان فروش اقساطی ایران خودرو را برای بسیاری از خودروها نظیر پژو پارس، انواع تیپ‌های پژو 206 و 207، دنا و دنا پلاس و دیگر محصولات این کارخانه فراهم آورده است.

فروش اقساطی سایپا

در کنار ایران خودرو، سایپا دیگر غول خودروساز ایرانی به حساب می‌آید. محصولات این کارخانه به خصوص در دو دهه اخیر که کم کم پراید جای پیکان را گرفت همواره مدنظر مشتریانی بوده که نمی‌خواستند هزینه بالایی صرف خرید و نگهداری خودرو کنند. در کنار پراید البته زانتیا، ال نود و سراتو هم طرفدارانی متفاوت داشته و دارند.

سایپا هم مثل ایران خودرو طرح‌های فروش را بسیار محدود کرده است، اما باز هم این فرنام خودرو است که با تعریف طرح فروش اقساطی سایپا در پی پاسخی به تقاضای بازار برای یافتن طرح مناسب فروش اقساطی خودرو است.

یک راهکار مطمئن و مناسب برای خرید قسطی خودرو

مجموعه فرنام خودرو که در قسمت‌های بالایی متن نام آن به میان آمد، به عنوان یک مرکز معتبر و البته با سابقه در بازار خودروی ایران فعال است. این مجموعه طرح‌های متنوعی برای فروش اقساطی خودرو در نظر گرفته و به همین سبب محل رجوع بسیاری از مشتریان از سراسر کشور است.

تعریف کردن امکانات ویژه و شرایط مناسب برای فروش اقساطی خودرو از سوی فرنام خودرو کار را برای مشتریان آسان کرده است. مشتریانی که برای خرید اقساطی خودرو سراغ فرنام خودرو می‌آیند می‌توانند آسوده خاطر از معامله با مجموعه‌ای با تجربه و با سابقه، تنها با پرداخت بخشی از قیمت کلی خودرو از سوار شدن و رانندگی با ماشین دلخواهشان لذت ببرند.

از دیگر امکاناتی که فرنام خودرو به مشتریان خود در تمام طرح‌های فروش اقساطی خودرو ارائه می‌دهد، تحویل فوری و آنی خودرو به خریدار است.

به جز طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا، فرنام خودرو امکان خرید دیگر محصولات موجود در بازار ایران به صورت قسطی را نیز فراهم کرده و علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به سایت این مجموعه از انواع طرح‌های فروش اقساطی خودرو آگاهی یابند.

 

  • zahra ارسالی در

    در خرید اقساطی, خریدار موظف است بخش کمی از هزینه را طی اقساط مختلف https://qesta bad.com/ با فواصل زمانی مشخص پرداخت نما ید.

ارسال نظر