|
کدخبر: 169597

این خودروها فروش نمی روند!

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران گفت: قیمت خودرو در مقایسه با دو هفته گذشته با کاهش مواجه شده و تقریبا مشابه قیمت‌های قبل از عید است و در چند ماه آینده افزایش قیمت رخ نمی‌دهد.

خودرو این خودروها فروش نمی روند!

سعید موتمنی افزود: با کاهش قیمت ارز بازار‌های مختلف مانند بازار سرمایه و خودرو آرام شده است. قیمت خودرو در مقایسه با دو هفته گذشته با کاهش مواجه شده و تقریبا مشابه قیمت‌های قبل از عید است و به تدریج ریزش دارد.

وی گفت: البته بازار رسمی تعطیل است و در مورد بازار غیر رسمی هم به علت تقویت ارزش ریال و کاهش قیمت دلار، خریداری در بازار وجود ندارد. حتی اگر کسی نیاز داشته باشد هم خرید انجام نمی‌دهد. مشتری زمانی برای خرید مراجعه می‌کند که قیمت‌ها ثابت بماند.

موتمنی افزود: در چند ماه آینده افزایش قیمتی نخواهیم داشت و کاهش قیمت هم به عرضه بستگی دارد، برای مثال سایپا در هفته گذشته عرضه خوبی داشته است و هر میزان عرضه افزایش یابد، اختلاف قیمت کارخانه با بازار کمتر می‌شود.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران در مورد بازار خودرو‌های خارجی نیز گفت: در مورد خودرو‌های خارجی هم رکود کامل در بازار است و تقاضا تقریبا صفر است.

منبع: اتاق اصناف تهران
  • ناشناس ارسالی در

    توانایی خریدمایحتاج روزمره نیست تابرسدبه خریدخودروبالای صدمیلیون تومان

  • ناشناس ارسالی در

    اسم ماشین را نگفت کدومش فروش نمیره

  • محمد ارسالی در

    شما از کاهش قیمت حرف می‌زنید و شورای رقابت از افزایش قیمت و امیدوارم قیمت خودرو به قیمت واقعی برسد یعنی قیمت کارخانه

  • داود ارسالی در

    کدوم خودرو ها فروش نمیروند.تیتر خبر با م تن خبرتون همحوانی ندارد لطفا نه به شعور ما و خودتون توهین نکنید.

  • ناشناس ارسالی در

    خدا کنه

  • کارمند ارسالی در

    والا ما کارمندا کل زندگیمونو با قسط ساخت یم ته ته جمع بتونیم بکنیم سالی پنج میلیو نه تا جمع بشه خودرو بخریم پیر شدیم کارگر ام که گرفتار تر از ماها

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها