|
کدخبر: 168787

خودرو بانک: اخبار خودرو ، بررسی و مشخصات خودرو

وبسایت خودروبانک این افتخار را دارد که بدون تعلق داشتن به گروه و یا حزب خاصی و تنها از طریق علاقه مندان به صنعت خودروی کشور اداره شده و با شعار دسترسی به بهترین انتخاب، همیشه سعی کرده نقدهای خود را کاملا بی‌طرف و صرفا براساس واقعیت‌ها انجام دهد و تجربیات خود را در اختیار علاقه مندان قرار دهد و هموطنان را در خرید یک اتومبیل مناسب همراهی کند.

خودرو خودرو بانک: اخبار خودرو ، بررسی و مشخصات خودرو

گروه خودروبانک طی سال‌ها فعالیت در حوزه خودرو همواره تلاش کرده تا هموطنان را در انتخاب صحیح یک خودرو و متناسب با نیاز و سرمایه خود راهنمایی کند. وبسایت خودروبانک این افتخار را دارد که بدون تعلق داشتن به گروه و یا حزب خاصی و تنها از طریق علاقه مندان به صنعت خودروی کشور اداره شده و با شعار دسترسی به بهترین انتخاب، همیشه سعی کرده نقدهای خود را کاملا بی‌طرف و صرفا براساس واقعیت‌ها انجام دهد و تجربیات خود را در اختیار علاقه مندان قرار دهد و هموطنان را در خرید یک اتومبیل مناسب همراهی کند.

در بین سایت‌های خودرویی کشور، خودروبانک به عنوان پیشرو در زمینه تست و بررسی خودروهای فعال در بازار کشور شناخته می‌شود که در کمترین زمان ممکن، شرایط لازم برای بررسی خودروهای جدید وارد شده به بازار را فراهم می‌کند و تجربیات خود را پس از بررسی دقیق در اختیار هموطنان قرار می‌دهد.

گروه خودروبانک طی سال‌ها فعالیت خود تجربه رانندگی با تمامی خودروهای تولید داخل، مونتاژی و یا خودروهای وارداتی مختلف را دارد و برهمین اساس هنگام بررسی خودروهای جدید بازار، نگاهی به دیگر خودروهای رقیب انداخته و با مقایسه ویژگی‌های مختلف فنی و رفاهی، به مخاطبان کمک می‌کند تا در همان کلاس و محدوده نرخ بهترین انتخاب ممکن را براساس نیاز و بودجه خود داشته باشند.

بررسی خودرو در خودرو بانک

خودروبانک سال هاست که در حوزه خودرو فعالیت می‌کند و تجربه تست و بررسی برندهای معتبری همچون کیا، هیوندای، بی‌ام و، مرسدس بنز، تویوتا، لکسوس، رنو، پژو، سمند، جیلی، هوندا، مزدا، سانگ یانگ، لیفان، نیسان و بسیاری از برندهای دیگر فعال در بازار کشور را دارد و در برخی مواقع با مقایسه دو خودروی هم کلاس و هم نرخ با یکدیگر، مزیا و معایب آنان برای انتخاب راحت تر مشتریان مورد بررسی و تحلیل قرار می‌گیرد.

اگر خرید شما متوجه بازار خودروهای وارداتی و یا مونتاژ داخلی باشد، انتخاب‌های متعددی پیش روی شما قرار خواهد می‌گیرد و با افزایش گزینه‌های پیش رو برای خرید، ممکن است خرید شما منجر به انتخاب یک خودروی نامناسب شود و در ادامه مشکلات فراوانی در زمینه خدمات پس از فروش برایتان داشته باشد که در این صورت بررسی‌های جامع خودروبانک می‌تواند به انتخاب بهتر یک اتومبیل مطابق با نیاز شما کمک کند.

برای سهولت کاربران و درک بهتر به غیر از مشاهده هر ماشین و مشخصات فنی ماشین می‌توانید تجربه رانندگی با خودروهای جدید را نیز مطالعه کنید. بسیاری از بررسی‌های خودروبانک به صورت ویدیویی ضبط شده و ویژگی‌های مهم خودرو و مزیت‌های آن نسبت به رقبای موجود در بازار بررسی می‌شود. خودروبانک این افتخار را دارد که نخستین رسانه فعال دنیای خودرو در کشور است که تست و بررسی خودروهای جدید وارد شده به کشور را به صورت ویدیویی ضبط کرده و با بالاترین کیفیت در اختیار هموطنان قرار می‌دهد تا به انتقال بهتر تجربه رانندگی به مخاطبان کمک کند.

خودرو بانک

مشخصات فنی خودروها

به دنبال اطلاعات خاصی از یک خودرو هستید؟ به راحتی می‌توانید با کلیک بر روی مشخصات فنی خودروها در سایت خودرو بانک دسترسی سریع و آسان به تمامی برندهای فعال و محصولات آنان در کشور داشته باشید. بعد از کلیک بر روی برند مورد نظر، تمامی محصولات هر برند به شما نمایش داده می‌شود و با کلیک بر روی هر مدل، می‌توانید به تمامی مشخصات خودرو دسترسی سریع داشته باشید.

علاوه بر این در بخش مشخصات فنی توضیحاتی در رابطه با ویژگی‌های خودرو و رقبای آن در کشور ارائه شده تا شناخت بیشتری از برندهای حاضر در بازار کشور داشته باشید. با مراجعه به بخش مقایسه خودرو و انتخاب دو خودروی متفاوت هم می‌توانید ویژگی‌های دو خودروی مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید.

مرور مهم‌ترین اخبار ایران و جهان در خودروبانک

در سایت خودروبانک مهم‌ترین اخبار خودرو ایران و جهان در حوزه خودرو تحت پوشش قرار می‌گیرد و بخش اصلی سایت به اخبار روز دنیای خودروی ایران و جهان اختصاص داده شده است که شامل مهم‌ترین اخبار خودرویی ایران، قیمت‌های جدید خودرو، خودروهای جدید معرفی شده توسط خودروسازان جهانی و بسیاری از رویدادهای مهم دیگر می‌شود که در خودروبانک مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

اگر هم از طرفداران پروپاقرص مسابقات فرمول یک جهان هستید، بخشی تحت عنوان موتوراسپرت در سایت خودروبانک مخصوص برای شما طراحی شده است که در این بخش جدیدترین اخبار، حواشی و فناوری‌های مربوط به خودروها و مسابقات فرمول یک مورد بررسی قرار می‌گیرد و به راحتی می‌توانید در جریان مهم‌ترین اتفاقات و خبرهای مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک قرار بگیرید.

فروش فوق العاده و پیش فروش ایران خودرو

همه گیری ویروس کرونا در جهان و در ادامه ورود آن به کشور شرایطی برای جهش ناگهانی نرخ ارز فراهم کرد و به دنبال آن شاهد افزایش نرخ دیگر کالاها به‌ویژه نرخ خودرو بودیم که افزایش سرسام آور آن باعث شد تا پای سازمان‌ها و نهادهای مختلف نظارتی و اجرایی به موضوع خودرو باز شده و نتیجه آن معرفی روش‌های فروش خودرو به صورت قرعه کشی با محدودیت‌های بسیار زیاد باشد.

طبق مصوبه جدید، دو شرکت خودروسازی سایپا و ایران خودرو موظف شدند تا محصولات خود را به صورت فروش فوق العاده با تحویل ۳ ماهه، پیش فروش یکساله و یا مشارکت در فروش به مشتریان عرضه کنند که بیشتر از همه شاهد اجرای طرح فروش فوق العاده و پیش فروش یکساله توسط این دو شرکت خودروسازی هستیم که چند وقت یکبار اجرا شده و محصولاتی به متقاضیان عرضه می‌شود.

حال در خودروبانک بخشی ویژه برای شرکت‌های خودروساز داخلی در نظر گرفته شده است که تمامی برنامه‌های فروش فوق العاده و پیش فروش آنان در سریع‌ترین زمان ممکن بعد از اعلام خودروسازان قرار می‌گیرد. به طور جداگانه، مخاطبان می‌توانند با مراجعه به صفحه ثبت نام ایران خودرو یا صفحه ثبت نام سایپا در سایت خودروبانک، از تمامی برنامه‌های فروش این دو خودروساز داخلی مطلع شوند.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها