|
کدخبر: 167891

فوری / طرح ترافیک در تهران لغو شد

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، ضمن تشریح وضعیت بیماری کرونا در کشور، در خصوص وضعیت جدید رنگ بندی شهرها و همچنین برنامه واکسیناسیون، توضیحاتی ارائه داد.

خودرو فوری / طرح ترافیک در تهران لغو شد

علیرضا رئیسی، روز شنبه چهارم اردیبهشت ۱۴۰۰، در پایان جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، به ارائه گزارشی از نشست امروز ستاد پرداخت و در مورد وضعیت بیماری کرونا در کشور، توضیحاتی ارائه داد.

وی، روند بیماری را همچنان صعودی دانست و گفت: ۱۸ استان کشور همچنان صعودی است و ۷ استان به شدت صعودی هستند که شامل تهران، خراسان رضوی، گلستان، همدان، خراسان شمالی و… است. یک تعداد از استان‌ها نزدیک به اوج خیز نزدیک شده اند.

رئیسی افزود: با نگاه دقیق‌تر می‌بینیم که متأسفانه وضعیت پروتکل‌ها خیلی افزایش پیدا نکرده است. بعد از دو هفته که محدودیت‌ها را اعلام کرده ایم، به ۶۱ درصد رسیده ایم و این اصلاً خوب نیست.

وی ادامه داد: از ۱۴ تا ۳۱ فروردین، ۵۶ درصد رشد ترددها داشته ایم و این در حالی است که ۳۰۱ شهر قرمز داریم و این نشان می‌دهد که خیلی از ترددها، بر خلاف محدودیت‌ها انجام می‌شود.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: ماسک زدن در اماکن عمومی به ۶۳ درصد رسیده است.

وی با اشاره به ویروس جهش یافته در هند، افزود: گفته می‌شود این ویروس خطرناک‌تر از ویروس‌هایی است که وجود دارد و از همین رو، هشدارهای بهداشتی در مرزهای شرقی کشور گوشزد شده است.

رئیسی همچنین از لغو طرح ترافیک در تهران از روز یکشنبه پنجم اردیبهشت ۱۴۰۰ تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: لغو طرح ترافیک در تهران، یکی از مصوبات امروز ستاد بوده است. همچنین محدودیت‌های تردد شبانه در شب‌های قدر اجرا نمی‌شود

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها