|
کدخبر: 162180

اختصاصی گسترش نیوز:

پر فروش ترین وانت جهان را بشناسید + تصاویر

سری F به قدری پیشرفت کرد و موفق شد که سه سال پیش، مدل ۲۰۱۸، بیش از ۴۱ میلیارد دلار برای کمپانی فورد سود داشت.

خودرو پر فروش ترین وانت جهان را بشناسید + تصاویر

سری F ابتدا یک وانت ساده برای حمل و نقل بار بود، اکنون یک وسیله نقلیه برای کارهای روزمره است که مدل بالارده آن امکانات فراوانی را با قابلیت‌های عالی ارائه می‌دهد. البته این تکامل کم‌هزینه نبوده، چون فورد F-۱۵۰ حتی ممکن است قیمتی نزدیک به ۱۰۰ هزار دلار داشته باشد.

اولین فورد F-۱۵۰ در سال ۱۹۴۸ معرفی شد و به عنوان فورد Bonus Built فروخته شد. اولین مدل‌ها متزلزل بودند، اما کیفیت آن به طور پیوسته نسبت به نسل‌های بعدی بهبود یافت. فورد F-۱۵۰ طی شش دهه گذشته بیش از ۴۰ میلیون مدل فروخته است و این باعث می‌شود فورد سلطان بی، چون و چرای وانت باشد. فورد سری F همچنان پرفروش‌ترین وسیله نقلیه در آمریکا است.

وانت-فورد2

سری F به قدری پیشرفت کرد و موفق شد که سه سال پیش، مدل ۲۰۱۸، بیش از ۴۱ میلیارد دلار برای کمپانی فورد سود داشت. در طول زمان، این ماشین موفق، متحمل تغییرات شده است. حالا به محصولی تبدیل شده که برخی از مدل‌هایش، یک ماشین لوکس و با کیفیت محسوب می‌شوند. البته که مانند هر تغییر و تحولی، تبدیل شدن پیکاپ سری F هم به یک ماشین مدرن مشتری پسند، دردسرهای مخصوص به خود را داشت.

ارزان‌ترین مدل F-۱۵۰ اتاق XL که تک‌کابین و دو دیفرانسیل است، از ۲۸.۶۷۵ دلار شروع می‌شود. گران‌ترین مدل ۲۰۱۸ فورد F-۱۵۰ قیمت ۷۱.۱۸۵ دلاری دارد که ۱۰ هزار دلار از خودروی لوکس سری ۷ ب‌ام‌و ارزان‌تر است. دلیل گرانی این مدل، اکسل‌های بهینه‌ برای آفرود، صندلی‌های با روکش چرم، دوربین‌های مختلف برای دید بهتر اطراف اتومبیل و امکانات رفاهی متعدد است.

وانت-فورد3

برخی افراد می‌گویند سری F خانواده‌ای متشکل از چندین عضو بوده اما آمار فروش آن به‌صورت یکجا منتشر می‌گردد ولی باید دانست این موضوع محبوبیت بسیار بالا و تاریخچه‌ی درخشان سری F در صنعت خودرو را تغییر نمی‌دهد. قطعاً سری F خودروی بسیار مهمی است و میتوان آن را محبوب ترین وانت کل دنیا دانست.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها