|
کدخبر: 162162

رشد قیمت پراید در بازار

گزارش های میدانی از بازار خودرو حاکی از آن است که قیمت پراید هاچ بک و پراید ۱۳۱ در اولین هفته سال جدید با اندکی افزایش مواجه شده است.

خودرو رشد قیمت پراید در بازار

بازار خودرو بر اساس اظهارات فعالان این بازار در هفته اول بهار با کمترین افت و خیز قیمت به کار خود ادامه داد با این حال قیمت برخی خودروها با افزایش مواجه شد و زنگ گرانی در این بازار به صدا درآمد.

پراید ۱۱۱ یا همان پراید هاچ بک خودرویی بود که در آخرین روزهای سال ۹۹ به قیمت ۱۲۲ میلیون تومان فروخته می شد اما در هفته اول نوروز این خودرو با ۴ میلیون تومان افزایش به قیمت ۱۲۶ میلیون تومان رسید.

بر اساس اظهارات فعالان بازار، پراید معمولی یا همان پراید ۱۳۱ هم در هفته اول سال جدید با افزایش ۳ میلیونی مواجه شده و به قیمت ۱۰۸ میلیون تومان رسیده است. با این که این قیمت ها در معاملات کم تعداد روزهای تعطیل رسمی اول نوروز ثبت شده اما آنچه در بازار خودرو می گذرد نشان از کاهش قیمت در روزهای آتی ندارد و بعید است تا پایان هفته دوم نوروز نیز شاهد نوسان نزولی و کاهش قیمت در این دو خودرو باشیم.

تیبا صندوق دار بعد از پراید ارزان ترین خودرو بازار است و قیمت این خودرو در بازار هفته اول نوروز بدون تغییر بوده است. البته باید متذکر شد قیمت ۱۱۸ میلیونی تیبا صندوق دار هم در هفته منتهی به نوروز به ثبت رسید و در هفته های قبل تر، این خودرو به قیمت ۱۱۵ میلیون تومان قابل خریداری بود.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ خودروی پرتیراژ دیگری بوده است که در هفته اول نوروز با اندکی افزایش قیمت مواجه شده و از ۱۸۵ میلیون به ۱۸۸ میلیون تومان رسیده است. تیپ دیگر خودرو ۲۰۶ یعنی تیپ ۵ که از قرار معلوم در سال ۱۴۰۰ دیگر شاهد تولید آن نخواهیم بود در بازار هفته اول بهار امسال به قیمت ۲۴۷ میلیون تومان به فروش می رسد که تقریبا با هفته آخر سال ۹۹ یکسان است.

 

منبع: کاما پرس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها