|
کدخبر: 157781

طرفداران خودروی بنز CLK بخوانند!

خودروهای کوپه و کروک همواره در بین جوانان علاقمندان زیادی داشته و دارند و بعید است کسی عاشق کروک نباشد.

خودرو طرفداران خودروی بنز CLK بخوانند!

در این خصوص می توان به بنز CLK اشاره کرد این خودرو در سال ۱۹۹۷ تولید و وارد بازار جهانی شد و هم‌اکنون نیز تولیدات سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۸ آن در بازار ایران موجود است. هر چند این خودرو در حال حاضر در میان خودروهای قدیمی قرار دارد و رقبای قدرتمندی برای این خودرو در بازار موجود است اما هنوز می توان این خودرو را در میان خودروهای جذاب قرار داد.

این خودرو مجهز به موتور ۱۷۹۶ سی‌‌سی است که دارای ۴ سیلندر با آرایش خطی بوده و ۱۶ سوپاپ دارد. با این موتور می توان به تولید ۱۸۳ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه بوده و مقدار گشتاور تولیدی آن نیز در ۲۸۰۰ دوردر دقیقه ۲۵۰ نیوتن‌متر است.

گیربکس ۶ دنده دستی و یا ۵ دنده اتومات تیپ‌ترونیک وظیفه انتقال توان تولیدی به چرخ‌ها را عهده‌دار هستند. با توجه به مشخصات فنی عنوان‌شده، شتاب صفر تا ۱۰۰ CLK کوپه ۹.۶ ثانیه و حداکثر سرعت آن ۲۳۶ کیلومتر بر ساعت است. مصرف سوخت خودرو در حالت ترکیبی ۸.۶ لیتر بوده و استاندارد آلایندگی آن یورو ۴ است.

مدل های معرفی شده دارای سند دست اول نیستند یا با آسیب دیدگی های در بدنه همراه شده اند. البته تاکید می شود قیمت گذاری خودروهای کارکرده بسیار سلیقه‌ای و براساس نظرفروشنده و خریدار صورت می گیرد، اما برخی مراجع بر مبنای سال تولید، کارکرد ماشین و نوع رنگ و سطح آسیب دیدگی اقدام به قیمت گذاری این خودروها می‌کنند. این گزارش بازتاب دهنده دیدگاه این مراجع است.

جدول+بنز

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر