|
کدخبر: 156658

برندگان تیبا ۲ و پراید وانت چقدر سود می برند؟

فروش فوق العاده سایپا امروز در حالی شروع می شود که طبق پیش بینی کارشناسان اقتصادی ثبت نام دو خودرو تیبا ۲ و پراید وانت با استقبال بیشتری مواجه می شود.

خودرو برندگان تیبا ۲ و پراید وانت چقدر سود می برند؟

آخرین مرحله فروش فوق العاده سایپا از ساعت ۱۴ امروز شروع شد. در این طرح که عید تا عید نام دارد وانت پراید یا همان سایپا ۱۵۱، تیبا ۲، ساینا S، کوییک R ، ساینا دنده ای، کوییک دنده ای و تیبا صندوقدار با قیمت قطعی و تحویل ۹۰ روزه عرضه می شوند و متقاضیان سه روز مهلت دارند تا در این طرح شرکت کنند.

کارشناسان اقتصادی معتقدند با توجه به اینکه این مرحله آخرین دوره از فروش فوق العاده سایپا با موعد تحویل ۳ ماهه در سال ۹۹ است، باز هم استقبال خوبی از آن می شود. به گفته فعالان بازار تیبا ۲ مثل همیشه در صدر لیست پرطرفدارترین خودروها در طرحهای پیش فروش و فروش فوق العاده قرار دارد.

البته پراید وانت هم با توجه به نوع کاربری که دارد، طرفداران زیادی دارد. اما سود کدام یک از این دو خودرو بیشتر است؟ برندگان تیبا ۲ بیشتر سود می کنند یا برندگان پراید وانت؟

اختلاف قیمت کارخانه تا بازار تیبا ۲ چقدر است؟

اختلاف قیمت کار خانه تا بازار تیبا حدود ۳۱ میلیون تومان است. تیبا ۲ در این طرح فروش با قیمت ۹۵ میلیون و ۴۲۶ هزار تومان عرضه شده است، اما این خودرو در بازار با قیمت ۱۲۶ میلیون تومان معامله می شود، یعنی برنده این خودرو در سه ماه حدود ۳۱ میلیون تومان سود می کند.

به برندگان پراید وانت چقدر سود می رسد؟

قیمت سایپا ۱۵۱ در این طرح ویژه عید تا عید ۹۱ میلیون تومان است. این خودرو در بازار با قیمت ۱۱۰ میلیون تومان خرید و فروش می شود. یعنی به برنده این خودرو حدود ۱۹ میلیون تومان سود می رسد.

 

منبع: منیبان
  • ناشناس ارسالی در

    وضعیت پیشرفت سایپاهم درکم مصرفی سوخت هم درجهش تولیدبهترازایران خودرواست

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها