|
کدخبر: 155839

برترین برند خودرویی ۲۰۲۱ مشخص شد

یکی از چالشی ترین موضوعات در صنعت خودرو، میزان موفقیت و محبوبیت نشان آن هاست و امسال مزدا توانسته عنوان برترین برند خودرویی را به خود اختصاص دهد.

خودرو برترین برند خودرویی ۲۰۲۱ مشخص شد

برای انتخاب برترین برند خودرویی جنبه های مختلفی مثل قابل اطمینان بودن، خدمات به مشتریان، پیشرفت فناوری، ایمنی و ارزش نشان تأثیرگذار خواهند بود. اما برای این که مشخص شود یک نشان خودرویی باارزش است یا نه، بهترین تراز برای تصمیم گیری، مشتریان آن نشان هستند. برای انتخاب برترین برند خودرویی هر ساله گروهی نمرات آزمون جاده ای، قابل اطمینان بودن، رضایت مالکان و پارامترهای ایمنی را بررسی می کنند.

مزدا برترین نشان خودرو ۲۰۲۱

در فهرست ارائه شده سال ۲۰۲۱، ۳۲ نشان تولیدکننده خودرو بررسی شده است و مزدا با بیش ترین امتیاز در صدر این فهرست قرار می گیرد. مزدا در این فهرست توصیه شده ترین برند خودرویی است و این بدان معناست که برند مزدا بیش تر از هر برند خودرویی دیگری راضی کننده بوده و خرید آن به دیگران هم توصیه شده است. مزدا برای رسیدن به جایگاه نخست، پورشه را شکست داده و از خودروسازانی مثل ب ام و، سوبارو و هوندا پیشی گرفته است. با وجود این که مزدا CX-۳۰ امتیاز خوبی را از مشتریانش نداشت اما مزدا امسال توانست خود را از جایگاه چهارم به رتبه اول برساند. این که مزدا در حال حاضر هفت محصول را برای بررسی داشت نتوانست مانع اول شدن این خودروساز ژاپنی شود. براساس گزارش ها، اصلی ترین دلیل موفقیت مزدا افزایش میزان قابل اطمینان بودن در محصولاتش بوده است.

ب ام و برترین نشان های خودرویی ۲۰۲۱

ب ام و با ۱۲ محصول در این فهرست به رتبه دوم رسیده و در تست های جاده ای به همراه سوبارو و پورشه بالاترین امتیازها را داشته است. هوندا از جایگاه دهم در سال ۲۰۲۰ به جایگاه پنجم در سال جدید رسیده است که این پیشرفت هم نشان از رو به جلو بودن دیگر خودروساز ژاپنی در فهرست دارد. پس از برندهای ذکرشده، به ترتیب، نشان های لکسوس، تویوتا، کرایسلر، بیوک و هیوندای قرار می گیرند.

هیوندای نسبت به سال گذشته سقوط سه رتبه ای را تجربه می کند و این درحالی است که بیوک و کرایسلر امید به صنعت خودروی آمریکا را با پیشرفت خود در این فهرست زنده نگه داشته اند. از دیگر پسرفت های این فهرست می توان تسلا، کیا، لینکلن و میتسوبیشی اشاره کرد. تسلا با ۵ پله سقوط در رتبه شانزدهم قرار گرفته و کیا با سقوطی ۱۰ پله ای نوزدهمین نشان این فهرست است.

برترین برند خودرویی بودن به آن معناست که شما در همه کلاس های تولیدی خود بهترین باشید و بدیهی است که یک ژاپنی قدیمی می تواند در صدر این فهرست قرار بگیرد. نکته مهم این فهرست نزول خودروسازان کره ای در آن است که البته در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته اند، اما این فهرست به ما می گوید که هیوندای و کیا هنوز در برخی کلاس ها و برخی مدل ها جای کار دارند.

منبع: اسب بخار

ارسال نظر