|
کدخبر: 151580

حضور مگاموتور در نمایشگاه قطعات خودرو

شرکت‌های فعال و علاقمند ساخت داخل، با حضور در غرفه مگاموتور می‌توانند با جدیدترین محصولات این مجموعه آشنا شوند و در جریان داخلی‌سازی قطعات مورد نیاز قرار گیرند.

خودرو حضور مگاموتور در نمایشگاه قطعات خودرو

شرکت مگاموتور با حضور در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو، از مجموعه‌های دانش‌بنیان و دانشگاهی برای حضور و همکاری با این مجموعه دعوت کرد.

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو فرصتی را ایجاد کرده است تا شرکت مگاموتور به عنوان تولید‌کننده قوای محرکه گروه خودروسازی سایپا بتواند به صورت مستقیم با سازندگان داخلی، شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز دانشگاهی صحبت کند.

بر این اساس، شرکت مگاموتور از تمام فعالان صنعت خودرو در مجموعه‌های دانش‌بنیان و دانشگاهی دعوت می‌کند که برای تعامل بیشتر در غرفه این شرکت حضور پیدا کنند تا با شناسایی سازندگان داخلی و ظرفیت‌های که در کشور وجود دارد به سمت توسعه و تعمیق ساخت داخل گام‌های محکم تری برداشته شود.

جهت تسهیل و تسریع در اجرا و تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های مگاموتور در حوزه ساخت داخل، مدیران ارشد در حوزه‌های مهندسی، پژوهش، تامین و کارشناسان در غرفه مگاموتور در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو، حضور مستمر دارند.

شرکت‌های فعال و علاقمند ساخت داخل، با حضور در غرفه مگاموتور می‌توانند با جدیدترین محصولات این مجموعه آشنا شوند و در جریان داخلی‌سازی قطعات مورد نیاز قرار گیرند.

از پروژه هایی که با همکاری شرکت مگاموتور و سازندگان داخلی در حال ساخت است می‌توان به ساخت ECU، کاسه نمد ها، پلوس تیبا، سانسور اکسیژن، قطعات گیربکس تیبا، ایموبلایزر، دنده برنجی توپی گیربکس شاهین و مدولاتور اشاره کرد.

منبع: سایپا نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها