|
کدخبر: 147048

خودروهای سایپا ارزان شد (۹۹/۱۰/۲۲) + جدول قیمت

خودروهای که امروز افت نرخ در بازار داشتند به خانواده «تیبا» باز می‌گردد، ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که امروز هر دو مدل هاچ بک و سدان تیبا افت نرخ دو میلیون تومانی در بازار داشتند.

خودرو خودروهای سایپا ارزان شد (۹۹/۱۰/۲۲) + جدول قیمت

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز محصولات سایپا افت ۲ میلیونی تومانی نرخ را بازار در تجربه کردند.

خودروهای که امروز افت نرخ در بازار داشتند به خانواده «تیبا» باز می‌گردد، ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که امروز هر دو مدل هاچ بک و سدان تیبا افت نرخ دو میلیون تومانی در بازار داشتند. براساس رصد بازار «تیبا ۲» با نرخ ۱۲۷ میلیون و «تیبا صندوقدار» با نرخ ۱۲۰ میلیون تومان معامله شد.

طی دو روز گذشته پراید ۱۳۱ عنوان رکوردار افت نرخ در میان محصولات سایپا را به خود اختصاص داده بود، اما پس چند روز افت روند نزولی نرخ این خودرو متوقف شد و این خودرو در کانال ۱۰۸ میلیون تومان در بازار معامله شد.

 ورود دلار به کانال ۲۴ هزار تومان عمده دلیلی است که فعالان بازار خودرو افت نرخ در بازار را از یک سو و و بازگشت امیدواری‌ها به کاهش تنش در منطقه موجب شد تا بازار شکل نزولی به خود گیرد، روند نزولی نرخ خودرو هر چند از ابتدا هفته شکل گرفته اما به گفته فعالان بازار خودرو هنوز بازار سوت و کور است و خرید و فروش چندانی در بازار صورت نمی‌گیرد.

از جمله محصولات سایپا که امروز در بازار مورد ارزیابی قرار داده‌ایم، می‌توان به «پراید ۱۱۱»، «پراید ۱۳۱»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲» و «ساینا» اشاره کرد. خودروهای که در میان پرطرفدارهای این شرکت در بازار بیشترین تقاضا را به خود اختصاص داده‌اند.

 

سایپا22

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها