|
کدخبر: 146333

۵ گام مهم تا خرید حتمی خودرو تارا/ ۲ روز مهلت دارید

موعد تحویل محصول، از تیر تا دی ماه ۱۴۰۰ پیش بینی شده است.در این طرح، تارا در رنگ‌های متنوع و در دو نوع دستی و اتوماتیک عرضه می‌شود.

خودرو ۵ گام مهم تا خرید حتمی خودرو تارا/ ۲ روز مهلت دارید

بسیاری از مخاطبان گسترش نیوز سوالاتی درباره طرح پیش فروش خودروی «تارا» و شرایط ثبت نام آن  که از شنبه ۲۰ دی آغاز می شود، دارند .

موعد تحویل محصول، از تیر تا دی ماه ۱۴۰۰ پیش بینی شده است.در این طرح، تارا در رنگ‌های متنوع و در دو نوع دستی و اتوماتیک عرضه می‌شود.

طــرح پــیش فــروش (حــداکثر ۱۲ ماهــه) محصول تــارا ( بــه روش قرعه کشی) مطـابق جــدول زیر از روز شنبه مورخ ۲۰-۱۰-۹۹ شروع و تا پایان روز دوشنبه مورخ ۲۲-۱۰-۹۹ ادامه خواهد داشت. مطابق با بخشنامه شماره ۴۲۴۹ دریافت کد کاربری و کلمه عبور قبل از ثبت نام در سایت فروش اینترنتی از الزامات ثبت نام است. لذا بدیهی است در صورت عدم دریافت کد کاربری و کلمه عبور،امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

مراحل ثبت نام تا واریز وجه:

مرحله اول: متقاضی، با وارد نمودن کد کاربری و کلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می شود و خودرو را انتخاب می نماید. مرحله دوم: در پایان فرآیند ثبت نام به فرد متقاضی کد پیگیری اختصاص داده میشود.

مرحله سوم: مراسم قرعه کشی با حضور مراجع نظارتی برگزار میگردد

مرحله چهارم: فهرست منتخبین قرعه کشی، حداکثر ۳ روز پس از پایان ثبتنام از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام می گردد و مشتری باید با مراجعه به سایت، از وضعیت ثبت نام خود (انتخاب یا عدم انتخاب خود در قرعه کشی) مطلع شود.

مرحله پنجم : فرد انتخاب شده ظرف مهلت ۵ روز، پیش پرداخت علی الحساب خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو واریز می نماید، در صورت عدم واریز کامل پیش پرداخت علی الحساب خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می شود.

تارا-12ماهه-پیش-فروش

نکته :در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی ( شرایط عمومی ) در هرمرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می شود و وجه مشتری به حساب ایشان مسترد می گردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نخواهد بود.

  • ناشناس ارسالی در

    کلیک کنید خبری؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس ارسالی در

    پ این مستراح چیه میندازید ب ملت

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها