|
کدخبر: 143902

شاهین با چه قیمتی عرضه خواهد شد؟

نایب رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو اظهار داشت: قیمت کارخانه خودروی شاهین ۲۶۰ میلیون تومان است و احتمالا در صورت ورود به بازار، با قیمت بالای ۳۰۰ میلیون تومان خرید و فروش شود.

خودرو شاهین با چه قیمتی عرضه خواهد شد؟

اسد کرمی در مورد بازار امروز خودرو اظهار کرد: در یک هفته گذشته بازار خودرو تغییر چندانی نداشته است. به خاطر نوسانات کوچک قیمت دلار قیمت بعضی خودروهای سبک ارزان قیمت مقدار کمی افزایش داشته است. خودروهایی مثل پژو ۴۰۵ و ۲۰۶ را حدود ۲ تا ۳ میلیون بالاتر از چهارشنبه هفته گذشته می‌فروشند. ۲ میلیون تومان افزایش قیمت خودروی دویست میلیون تومانی افزایش محسوسی نیست.

وی با اشاره به نرخ روز خودرو گفت: قیمت پراید از ۱۰۰ میلیون به ۱۰۴ میلیون تومان رسیده است. تیبا صندوقدار ۱۱۰ میلیون تومان، تیبا هاچ بک ۱۲۵ میلیون تومان، ساینا ۱۲۸ میلیون تومان، پژو ۴۰۵ به قیمت ۱۸۲ میلیون تومان، پژو پارس ۱۹۶ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ به قیمت ۱۷۶ میلیون تومان و تیپ ۵ به قیمت ۲۴۸ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. پژو ۲۰۷ دنده‌ای از ۲۸۰ میلیون ۲۸۲ میلیون تومان و اتوماتیک آن از ۴۱۰ به ۴۱۲ میلیون تومان و سمند از ۱۸۰ میلیون به ۱۸۲ میلیون تومان رسیده است.

نایب رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو در مورد خودروی شاهین نیز تصریح کرد: قیمت کارخانه خودروی شاهین ۲۶۰ میلیون تومان است. این خودرو هنوز وارد بازار نشده و احتمالا سال ۱۴۰۰ به بازار بیاید. این خودرو کیفیت خوبی دارد، از آنجا که رسانه‌ها توضیحات و تبلیغات این خودرو به همراه خودروی تارا را به مردم نشان می‌دهند، مردم فکر می‌کنند که از خودروهایی مثل پراید و پژو ۲۰۶ پیشی بگیرد. احتمالا در صورت ورود به بازار، شاهین با قیمت بالای ۳۰۰ میلیون تومان خرید و فروش شود.

 

منبع: ایلنا
  • مردم ارسالی در

    حکومتی که اخوند آن را مدیریت کند.
    بهتر از این نمیشود. دزدان در همه ادارات تصمیم میگیرند. و جیب ملت را تاراج میکنند.
    حکومتی که به شکل مافیایی اداره شود. نشان از دست
    نشاندگی حاکمیت دارد.
    که میخواهد مردم در مسائل اولیه زندگی سرگرم باشند.
    و انها تاراج کنند. و با اربابانشان منابع ملی و کشور را بدون درد سر تاراج کنند.
    نفت ، فلزات ، معادن و... تاراج میگردد. و کسی هم متوجه نمیشود.
    شگرد جدید استعمار در ، تاراج منابع

  • ناشناس ارسالی در

    بیاه خخخ

ارسال نظر