|
کدخبر: 143731

محصول جدید کرمان موتور از راه رسید + تصاویر

هم زمان با آغاز تولید آزمایشی پیکاپ «KMC T8» در شرکت کرمان موتور، مشخصات و تصاویر رسمی این خودروی مونتاژی بر روی وبسایت این شرکت قرار گرفت.

خودرو محصول جدید کرمان موتور از راه رسید + تصاویر

از مدت ها قبل مشخص بود که کرمان موتور برنامه عرضه یک پیکاپ دو دیفرانسیل را از نشان «جک» (JAC) دارد. اما با گذشت چند ماه مشخص شد که کرمان موتور نشان تجاری «KMC» را ثبت کرده و با عقد قراردادهای مشارکت و مهندسی با شرکای خارجی خود، امتیاز محصولی چون «جک T8» را به دست آورده و با برخی تغییرات این خودرو را با نشان اختصاصی KMC به کارخانه خود آورده است.

کرمان+خودرو۱

کی ام سی T8 قرار است تا در نسخه فول آپشن دنده ای وارد بازار شود. این خودرو فرایند اخذ مجوزهای استاندارد را پشت سر گذاشته و حال به حضور در جاده های کشور نزدیک شده است. حال شرکت کرمان موتور تصاویر رسمی جک T8 داخلی را به همراه کاتالوگ منتشر کرده و با این اقدام نشان می دهد که احتمالا بزودی پیش فروش رسمی این پیکاپ آفرودی آغاز خواهد شد.

پیکاپ KMC T8 به پیشرانه دو لیتری توربو مجهز است و ۱۷۴ اسب بخار را با گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر تولید می کند. این توان از طریق جعبه دنده ۶ سرعته دستی به چرخ های جلو و عقب منتقل می شود. کی ام سی T8 این قابلیت را دارد تا به صورت الکتریکی وضعیت انتقال قدرت میان چرخ های جلو و عقب تنظیم شود.

کرمان+خودرو۲

جک T8 که در بازار ایران با نشان KMC عرضه خواهد شد به دو کیسه هوا، قفل دیفرانسیل الکتریکی، استارت دکمه ای، چراغ های زنون، چراغ روشنایی روز، سنسور نور، سنسور باد لاستیک، کنترل شروع حرکت در سربالایی، کنترل پایداری الکتریکی، تهویه دستی الکتریکی، کروز کنترل، سنسور پارک و دوربین عقب، تریم داخلی چرم مصنوعی و… مجهز است.

این احتمال وجود دارد که کی ام سی T8 تا پایان سال جاری وارد جاده های کشور شود. هنوز قیمت مشخصی برای این پیکاپ جدید اعلام نشده است. اما برخی منابع خبری می گویند که پیکاپ دو دیفرانسیل کرمان موتور با قیمتی فراتر از ۶۰۰ میلیون تومان به دست مشتریان می رسد.

کرمان+خودرو

منبع: اسب بخار

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها