|
کدخبر: 143061

کاهش قیمت خودرو تند شد / ریزش شدید نرخ ها در بازار روز

امروز کاهش قیمت خودرو با شیب بیشتری نسبت به دو روز اول هفته دنبال شد و قیمت برخی مدل ها ۴ میلیون تومان کاهش یافت.

خودرو کاهش قیمت خودرو تند شد / ریزش شدید نرخ ها در بازار روز

تحت تاثیر کاهش شدید تقاضا که با ورود به فصل زمستان پیش بینی می شود بیشتر هم بشود، فروشندگان ناگزیر از کاهش بیشتر قیمت خودرو شدند.

معمولا به طور سنتی تقاضای خودرو در فصل زمستان به طور چشمگیری کاهش پیدا می کند. از سوی دیگر فروش های فوق العاده منظم از سوی خودروسازان موجب شده تا تقاضای واقعی خودرو شانس خود را در قرعه کشی این خودروها امتحان کرده و از ورود به بازار خودرو خودداری کند.

در ادامه روند تغییر برخی خودروهای پرتقاضا را صرفا جهت داشتن تصویری از روند بازار خودرو مشاهده می کنید:

امروز قیمت سمند LX نسبت به دیروز یک میلیون تومان کاهش یافته به ۱۷۱ میلیون تومان رسید. اما قیمت سمند EF۷ کاهش ۴ میلیون تومانی داشت و روی ۱۸۲ میلیون تومان ایستاد. قیمت سمند دوگانه سوز هم با کاهش ۴ میلیون تومانی به ۲۱۱ میلیون تومان رسید.

پژو ۴۰۵ جی ال ایکس هم امروز نسبت به دیروز ۳ میلیون تومان کاهش قیمت داشت و روی ۱۷۴ میلیون تومان قرار گرفت. قیمت پژو پارس TU۵ هم با کاهش ۲ میلیون تومانی به ۲۳۲ میلیون تومان رسید.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ نیز ۲ میلیون تومان دیگر افت کرد و به ۱۷۸ میلیون تومان رسید. قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ هم با کاهش ۳ میلیون تومانی در یک روز روی ۲۴۲ میلیون تومان قرار گرفت.

قیمت دنا پلاس توربو اتومات با یک کاهش قابل توجه ۵ میلیون تومانی نسبت به دیروز به ۴۱۵ میلیون تومان رسید و قیمت دنا معمولی تیپ یک هم با ۴ میلیون تومان کاهش روی ۲۴۲ میلیون قرار گرفت.

قیمت پراید ۱۳۱ امروز بین ۹۹ تا ۱۰۰ میلیون تومان بیان شد و قیمت پراید ۱۳۲ هم در محدوده ۱۰۲ میلیون تومان بود. که هر کدام نسبت به دیروز بین یک تا دو میلیون تومان کاهش داشتند.

منبع: خودروتک
  • حسین ارسالی در

    قیمتهاتا عیدبه مرز قیمتهای سال گذشته افت خواهدکرد.لطفا مردم نخرند

    • حاجی ارسالی در

      گوشم آب نمیخوره ارزون شه سکوت بازاره بعد عید باز گرونتر میشه میگن ارز کمه نفت فر وش نرفته به ونه هاشون خلاصه زیادن توجه ن کنید و بخرید بنده پول گرفتم تبلیغ کنم

    • مهندس مهران فروردین ارسالی در

      قیمت ها ریزش شدید خواهد داشت، البته در ب لند مدت دوباره گران خواهد شد و از قیمت ه ای امروزی هم بالاتر خواهد رفت، اما در رو زهای آتی و در فاصله زمانی کم، افت قابل ت وجهی در قیمت ها را خواهیم دید، شرکت های خودرو ساز هم برای اینکه سطح قیمت ها را، در همین حد بالا نگه دارند، شروع به فروش اقساطی و لیزینگی تولیدات خود خواهند کرد تا قیمت ها را در حد بالا حفظ کنند که تا اندازه ای موفق خواهند شد اما نه صد در صد ، ضمنا ترفند قرعه کشی و ثبت نام با شرایط خاص و مصوبات شورای رقابت و قیمت گذاری ت وسط نهادها و ... که تاکنون بکار برده اند هم با شکست مواجه شده و همه نقش بر آب شد ه و دیگر کسی گوشش به این حرف های پوچ بده کار نیست مگر افراد سفیه و ابله که خوشبخ تانه در کشور ما تعدادشون خیلی خیلی کم شد ه و مردم دیگه آگاه و با سواد شدن و گول ن می خورند.
      قیمت را فروشنده و خریدار تعیین می کنند و در شرایط فعلی، فروشنده باید مزایایی برای خریداران در نظر بگیرد یا قیمت ها را کاهش دهد و یا شروع به فرو ش شرایطی و قسطی کند تا مشتریان دوباره دو رش جمع شوند و ماشین بخرند و بازارشون راه بیفته

  • آزاد ارسالی در

    کجای این ریزشهای قیمت خودرو شدت دارد!!!و قتی می توانیم بگوییم ریزش شدید قیمت خودر و که مثلا همین پژو ۲۰۷ که قبل از این دلا ل بازیها ۳۸ میلیون بود حالا با توجه به قدرت خرید مردم به قیمت حداکثر ۵۰ میلیون برسد و دیگر خودرو ها نیز از سبک تا سنگی ن همین شرایط رو داشته باشند. در چنین موق عیتی می توان ادعا شود شدت ریزش حباب قیمت خودرو .

  • ناشناس ارسالی در

    این قیمت ماشین کجاست ما بخریم با قیمت گز اری سایتی وتبلیغات که ماشین ارزون نمسشه

  • محمد هاشم زاده ارسالی در

    واقعا ازنظر شما اصحاب رسانه به این روند کاهش قیمت میگویند، با توجه به افزایش نجو می قیمت خودرو؟؟!!!

  • ناشناس ارسالی در

    این مسعولین مدیون شهداومردم هستندبااین م دیریتشون

  • ناشناس ارسالی در

    سلام ممنون ازمسئولین که مردم رو به بن بس ت رسوندن!!!

  • حاجی ارسالی در

    والا دوهفته پیش قیمت ۱۳۱ رو ۹۶ و قیمت ۱۱ ۱رو ۱۱۲ تومن زدن الان میگن ۱۰۰ تومن و ۱۱ ۸ کجاش ارزون شده این؟؟؟ یکی بمن بگه !؟

  • محمد حسنی ارسالی در

    ریزش قیمت خودرو! شاید انتظار سود بادآورده فرصت طلبان محقق نشده؟ در برابر افزایش نجومی قیمت خودرو این کاهش های قطره چکانی و ناچیز دردی دوا نخواهد کرد. متاسفانه قیمت گذاری خودرو؛ گله را به گرگ سپردن است، خود عوامل تصمیم گیر مشکل ساز هستند. ما از مسئولین نا امید هستیم. برای مقابله با مافیای خودرو، به عزم و اراده ملی نیاز است تا شاید قیمت ها به واقعیت نزدیک تر شود.

  • ناشناس ارسالی در

    سلام
    این قیمتها واقعی نیستند وبیش تر بین خود دلاالهای خودرو رد وبدل میشود و واقعا قدرت خرید مردم پایین است یک کارم ند متوسط تقریبا دو سال باید کار کند تایک خودروپراید بخرد

  • مهندس مهران فروردین ارسالی در

    قیمت ها در بازار خیلی پایین تر از قیمت ه ای اعلام شده در این سایت است، سری به نما یشگاه های اتومبیل اطراف محله ی پل چوبی ت هران بزنید تا ببینید که بسیار قیمت ها کم تر از این است.

  • ناشناس ارسالی در

    واقعن حلبی های خودرو و سایپا به این قیمت ها نمی ارزند قدرت خرید 70 درصد مردم همون 30 تا40 میلیون هست وبیشتر از اینم نمی ا رزند

  • حسن ارسالی در

    وقتی مردم قدرت خرید نداشته باشن
    وق تی مردم نقدینگی نداشته باشن،
    مجبو رن قیمتا رو بیارن ‌پایین
    متقاضی نی ست و ماشینها روی دستشون مونده
    دیگه ترفند گران کردن خودرو هم جواب نمیده که مردم بخوان حجوم بیارن

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها