|
کدخبر: 142458

قیمت BMW کارکرده در بازار + اینفوگرافی

BMW سال‌ هاست که با مدل‌های سری X در بازارهای جهانی در حال تاخت و تاز است.

در بین مدل‌های سری X این برند، مدل X۱ توانسته به ‌عنوان کوچک‌‌ترین عضو خانواده جای خاصی را در این بازار به‌دست بیاورد و عنوان کوچکترین شاسی بلند BMW را به خود اختصاص دهد.

موتورهایی که روی این خودرو ها تعبیه می‌شوند، عبارتند از یک موتور چهار سیلندر قوی و کم مصرف و مجهز به توربوشارژر و یک موتور قوی‌تر و شش سیلندر و ۳۰۰ اسب بخاری. طول بی‌ام و X۱ حدود ۱۷ سانتی متر و ارتفاع آن نیز حدود ۱۳ سانتی متر کمتر از بی‌ام و X۳ است. این ابعاد به آن کمک می‌کنند نسبت به رقبای بزرگترش، فرزتر و چالاک‌تر باشد. هر چند این نقاط قوت برای این خودرو نقطه ضعف هم به وجود آورده است. یکی از این نقاط ضعف که بیشتر به چشم می‌آید، کم بودن فضای بار است. گنجایش فضای باری که پشت صندلی‌های عقب قرار دارد که باعث می‌شود سفرهای طولانی و خانوادگی زیاد راحت نباشد؛ با این حال جمع و جور بودن این خودرو حس چابکی را به راننده می‌دهد.

در این گزارش به برآوردهای قیمتی BMW مدل X۱ پرداخته شده است. مدل‌های معرفی شده دارای سند دست اول نیستند یا با آسیب دیدگی‌های در بدنه همراه شده‌اند. البته تاکید می‌شود قیمت‌گذاری خودروهای کارکرده بسیار سلیقه‌ای و براساس نظرفروشنده و خریدار صورت می‌گیرد، اما برخی مراجع بر مبنای سال تولید، کارکرد ماشین و نوع رنگ و سطح آسیب دیدگی اقدام به قیمت‌گذاری این خودروها می‌کنند. این گزارش بازتاب دهنده دیدگاه این مراجع است.

کارکرده

 

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها