|
کدخبر: 141084

توصیه مهم به خریداران خودرو / ارزانی در راه است؟

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو با بیان اینکه نرخ خودرو روند نزولی دارد، گفت: این روزها نرخ طلا، سکه و همچنین دلار روند نزولی دارد و از آن جهت بر نرخ خودرو بسیار تاثیر گذاشته است.

خودرو توصیه مهم به خریداران خودرو / ارزانی در راه است؟

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو بیان کرد: نرخ خودرو از هفته گذشته تاکنون روند نزولی دارد و این کاهش قیمت‌ها همچنان ادامه دار خواهد بود. در هفته‌های آینده این کاهش‌ها بیشتر خواهد شد.

این مقام مسئول تشریح کرد: با کاهش قیمت‌ها خریدار در بازار رویت خواهد شد؛ اما فروشنده‌ها کم هستند و افراد به دلیل اینکه خودرو را با نرخ بیشتر خریده اند، از فروش آن خودداری می‌کنند تا شاید به نرخ بیشتر برسد.

موتمنی با بیان اینکه کرونا تاثیرات منفی زیادی بر بازار خودرو گذاشت، گفت: با تشدید محدودیت‌های کرونایی بازار خودرو بدتر خواهد شد و این روند ادامه دار است. در هفته‌های آینده نرخ خودرو منطقی خواهد شد و با قیمت‌های منطقی تری خرید و فروش خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
  • ناشناس ارسالی در

    چرا قانون تخلف بالاتر از 10 درصد قیمت کا رخانه در بازار خودرو برای خرید و فروش اج رایی نمیشه حالا 10 درصد نشد 15 درصد اگه این قانون اجرایی بشه هیچ وقت تو بازار خو درو هر کس قیمت دلخواه نمیده

  • ناشناس ارسالی در

    هر چقدر به عید نزدیکتر میشیم قیمت خودرو افزایش خواهد داشت

ارسال نظر