|
کدخبر: 138547

پراید از کانال ۱۰۰ میلیون دورتر شد + آخرین قیمت خودروها در بازار

رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه‌داران خودرو اظهارکرد: روند قیمت‌ها همچنان کاهشی است به طوریکه نسبت به ۲۰ روز پیش نرخ خودرو ۳۱ تا ۳۲ درصد کاهش پیدا کرده است و این افت نرخ با کاهش نرخ ارز ادامه دارد.

خودرو پراید از کانال ۱۰۰ میلیون دورتر شد + آخرین قیمت خودروها در بازار

سعید موتمنی با اشاره به کاهش قیمت خودرو در بازار اظهارکرد: با توجه به تعطیلی نمایشگاه‌ های خودرو، قیمت‌های اعلامی مربوط به سایت‌ها است. روند قیمت‌ها همچنان کاهشی است به طوریکه نسبت به ۲۰ روز پیش نرخ خودرو ۳۱ تا ۳۲ درصد کاهش پیدا کرده است و این افت نرخ با کاهش نرخ ارز ادامه دارد. البته هنوز قیمت‌ها به نرخ ۱۰ شهریور امسال نرسیده است. قیمت‌هایی که بعد از ۲۰ شهریور اعلام شد روی کاغذ بود و در واقع خرید و فروشی انجام نمی‌گرفت.

وی با اشاره به قیمت‌های روز خودرو گفت: پژو ۲۰۶ تیپ ۲ که به ۲۵۰ تا ۲۶۰ میلیون تومان رسیده بود به کمتر از ۱۷۰ میلیون تومان کاهش پیدا کرده است. سانتافه که ۳.۵ میلیارد تومان خرید و فروش می‌شد به ۲.۴ میلیارد تومان رسیده است.

موتمنی افزود: در بین خودروهای داخلی نیز تیبا ۱۱۰ میلیون، تیبا ۲ حدود ۱۱۴ میلیون و پراید ۱۳۱ به نرخ ۹۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه‌داران خودرو تصریح کرد: توصیه ما به خریداران خودرو این است که از واحدهای صنفی معتبر خرید کنند و پروانه آن را هم رویت کنند. اگر در این شرایط کرونایی خودرویی خریداری کنید که تعویض پلاک آن انجام نشود ممکن است مشکلات زیادی داشته باشد از جمله اینکه مشکل حقوقی یا فنی داشته باشد یا در رهن شرکتی باشد.

منبع: ایلنا
  • ناشناس ارسالی در

    سلام.الحمدلله شرکتهای خودروسازی قیمتهارا شفاف وسندراگرو.وام نگه میدارندمصرف کننده اصلی ثبت نام میکندوقیمت کالاهاوخودرووطل اوارزهرروزدرحال ریزش ودولت ومسولین بایدک اری کنندکه ارزش پول ملی یعنی ریال حفظ شو دتاثبات اقتصادی درکشورحاکم گرددوقتی یک م ترآپارتمان درغرب تهران به بالاتراز۲۰ میل یون رسیده جوان نمیتواندازدواج ونسلی در۲۰ سال آینده وجودنداردمالیات برخانه های خا لی برابرکدپستی .امتیازآب وبرق وگازبصورت خانوادگی کنترل تادلال مسکن احتکارنکندویق ه بازبه ریش جوانان ومسولین دراین املاکیه اکه هرکوچه چندتااملاک داردنخندد

  • ناشناس ارسالی در

    پراید امروز۸۰ملیون بود که خریداری برایش نبود

  • ایرانی ارسالی در

    بخورید که شما خود بازارید هر موقع خوا ستید بالا هرموقع خواستید پایین و از ویلا ی خود در بهترین منطقه بهترین ویلا هم مال شماست . چقدر تیپ موجه دارید .

  • ناشناس ارسالی در

    من بیشتر ریس جمهور امریکا را دوست دا م چ ون برای کشور ضعیفی مثل ایران بیشتر ازریس جهور خودش تاثیر دارد ننگ بر ما

  • ناشناس ارسالی در

    یکی نیست که بگه پراید ۸ میلیونی شده کمتر از ۱۰۰ میلیون باید خوشحال شویم یا گریه کنیم 😂🤔🤔😥

  • ناشناس ارسالی در

    مردم نخرن دلال بیشرف همه چی دسش میاد

  • مسعود زمانی ریوشی ارسالی در

    نمی‌دونم چرا سایت ها قیمت شون حدود ۵درصد از بازار بالاتره همیشه؟!

  • حامد ارسالی در

    پراید را اگه بتونید به زیر 50 میلیون برسانید، یعنی کاری کرده اید و گرنه داسنانسرایست حرفتان! این تورم اقتصاد و جامعه را فلج خواهد کرد. این سیاستهای لحظه ای و حساب نشده اقتصادی و عدم مدیریت درست، عامل اصلی وضعیت فعلیست که البته ریشه ای چندین‌ ساله دارد. وگرنه ما سالها تحریم بودیم، الان دیگر تحریمی نمانده عملا و اینها تحریمهای تکراری همان افراد و ارگانها و شرکت هایی است که قبلا هم تحریم شده بودند. شما چند دهه فرصت داشتین تا اقتصاد متکی بر نفت را تغییر بدین، کاری به ان شکل نکردین! تا همین یکی دو سال قبل هنوز هم چندرغازی از ته مانده نفت گیر بیت المال و مردم میامد و اقتصاد هم با همین میچرخید. در واقع ان رشدی هم که در بخشی از اقتصاد اتفاق افتاده، به دلیل عدم پیش بینی درست در تجهیز مواردی همچون زیرساختهای لجیستیکس و حمل و نقل و ریلی و سبکه کناسب توزیع و سردخانه ای، بعلاوه هدم پبشرفت در بحث بوروکراسی اداری و به تبع ان، فساد اداری، فساد دولتی و پارامترهای متعدد دیگر، بسیاری از سیاستهای اجرایی در عمل چلاق و ناقص مانده است. متاسفانه سیاستهای اقتصادی لحظه ای همچون سیاست هدفمندی یارانه‌ها، با گرانی بنزین و ارز در راس ان، اتش تورم را شعله ور نمود. از طرفی جامعه ایران بخاطر همین سیاستهای تغییر شبانه و انی، نبضش عوض شد و بی اعتمادی زیادی بین مردم و دولت بوجود امد و جمهوری اسلامی عملا از یک دولت پشتیبان محرومین و مستضعفین، در اثر ایجاد شکاف طبقاتی ناشی از اینگونه تورم و گرانیهای ناگهانی و سرسام اور، به دولتی مافیایی و مستکبر، تبدیل گشته است. الان جامعه ما دیگر به ان شکل قبل، پشتیبان دولت و حتی نظام دیگر نیست! چرا؟! خیلی ساده، برای اینکه معیشت و تعادل روحی و روانی جامعه بخاطر ابن کارها و سیاستهای حساب نشده، بکلی بهم ریخته است! اگر گشتی در یک گوشه از جامعه بزنید، به این حقیقت بسیار ملموس پی خواهید برد! بنازم این مردم ایران را که چقدر فهیمند، چقدر درک دارند، بازم سر هر شرایط خاصی از خودشون مایه و گذشت و اتحاد و انسجام و مردانگی و مقاومت نشان میدهند! اما دریغ و صد افسوس که در این کشور نازنین ما، درصد خیلی کوچکی از مسولین قدری شرف و همت و انسانیت دارند و تلاش میکنند و دریغ و صد افسوس که خواسته یا ناخواسته راه فساد و مافیایی شدن را باز گذاشتیم و رشد داده ایم و الان این بلای جان وطن شده است. دشمن شماره 1 ما همین عقب ماندگی هست واگر این دشمن را ما شکست دهیم، دیگر دشمنان بیرونی، دمشان را روی کولشان خواهند گذاشت و گورشان را گم خواهند کرد و همه چشم طمع انها بدنبال درهم شکستن این سرزمین، به همین دلایل و ضعف‌های درونیست! پس ما در 2 جبهه بسیار بزرگ عملا باید بجنگیم، که شکست دشمنان در جبهه دوم، مستلزم اگاهی و ایجاد تغییر و تحول در جبهه داخلی یا همان گذار از سبستم عقب مانده و واپسگرای اداری و مدیریتی و تنبلی و کم کاری و اجرایی و قانونی و امنیتی و غیره... است. دژی که از درون محکم و مستحکم باشد، نفوذ ناپذیر خواهد بود و ما چاره ای جز ساختن این دژ مستحکم وطنمان، ایران را نداریم. ممنون میشوم از اینکه از تنگ نظری دوری کنید و بگذارید اینگونه نظرات انتقادی ولی از روی دلسوزی بیان شود.

  • ناشناس ارسالی در

    قیمت کارخونه رو بیارن پایین قیمتها تو خو د کارخونه خیلی بالاست چه برسد به بازار

  • ناشناس ارسالی در

    درست میگی عزیزم اینها کارشان ازاین حرفها گذشته جامعه را هم خراب کردن از اینها کا ری ساخته نیست ساده نباشید زیر فرزندانشان پول وفاست فرا گرفته و کشور به بد جایی ر فته

  • ناشناس ارسالی در

    ملت خودرونخریداکرنخریدمجبوربه پایین امدن قیمت خودرو میشودتمام افزایش قیمت هیج رب طی به دلارندارد

ارسال نظر